Icerige atla
Extraloob

TTNET Yine Neyin Peşinde ?

· 106 Yanıt · 9.2K görüntüleme · Sayfa 4 / 6
Yanıtlar
L
lastturk_ ⭐ 19y
#61
başlığı görür görmez annemi çağırdım şimdi gördü isterse inanmasın 😄
bu TTnet bizim cadde civarının net ini arada bide kesio ona delioluyorum :x

Aynısı bendede var konuyu bende anneme gösterdim 😁 😁
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#62
başlığı görür görmez annemi çağırdım şimdi gördü isterse inanmasın 😄
bu TTnet bizim cadde civarının net ini arada bide kesio ona delioluyorum :x

biliyorum hepiniz bana minnettarsınız konuyu açtığım için lakin bunu acıkta söylemeyelim arkadaslar mümkünse 😁 😁 😈 😈
[ek #12654]
L
lastturk_ ⭐ 19y
#63
başlığı görür görmez annemi çağırdım şimdi gördü isterse inanmasın 😄
bu TTnet bizim cadde civarının net ini arada bide kesio ona delioluyorum :x

biliyorum hepiniz bana minnettarsınız konuyu açtığım için lakin bunu acıkta söylemeyelim arkadaslar mümkünse 😁 😁 😈 😈

Bana sormasan açmıcaktın ama hıh 😜
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#64
başlığı görür görmez annemi çağırdım şimdi gördü isterse inanmasın 😄
bu TTnet bizim cadde civarının net ini arada bide kesio ona delioluyorum :x

biliyorum hepiniz bana minnettarsınız konuyu açtığım için lakin bunu acıkta söylemeyelim arkadaslar mümkünse 😁 😁 😈 😈

Bana sormasan açmıcaktın ama hıh :P

olsun ama açtım nihayetinde^^

çaktırma 😁
[ek #12654]
M
murteza ⭐ 19y
#65
Benim cafe sınırsız onda prob. yok ta. ben kırk yılda bir eve giderim onda da sro ya girer 1 saat bakar uyurum ... evdeki 1 GB hız - 4 GB kota - 25 YTL (olması lazım) 70-80 YTL geliyor. var bu TTNET te bir iş ...
C
Cynosure ⭐ 19y
#66
arkadaşlar ttnet şuan israilin elinde istediği zaman keser istediği zaman yükseltir kimse bişey diyemez bende 100mb geçmişim kaç gelirki
Q
Quensis ⭐ 19y
#67
başlığı görür görmez annemi çağırdım şimdi gördü isterse inanmasın 😄
bu TTnet bizim cadde civarının net ini arada bide kesio ona delioluyorum :x

biliyorum hepiniz bana minnettarsınız konuyu açtığım için lakin bunu acıkta söylemeyelim arkadaslar mümkünse 😁 😁 😈 😈


?!!!!!!... Bende gösteriyorum şimdi. 😈 İnterneti kapattırcaklarmış pehh. 😁
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#68
başlığı görür görmez annemi çağırdım şimdi gördü isterse inanmasın 😄
bu TTnet bizim cadde civarının net ini arada bide kesio ona delioluyorum :x

biliyorum hepiniz bana minnettarsınız konuyu açtığım için lakin bunu acıkta söylemeyelim arkadaslar mümkünse 😁 😁 😈 😈


?!!!!!!... Bende gösteriyorum şimdi. 😈 İnterneti kapattırcaklarmış pehh. 😁

göster hacım göster fakat bunların ödülünü ben isterim başka bi zaman ^^
[ek #12654]
A
addIcFb ⭐ 19y
#69
ne olcak harbi halimiz :x
J
jumper ⭐ 19y
#70
benimde ole ama allahtan sınırsızım ben 😁
O
Old School ⭐ 19y
#71
Ben bu ttnetin Youtubeden video izliyorum kota artıyor olucak iş değil
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#72
Ben bu ttnetin Youtubeden video izliyorum kota artıyor olucak iş değil

burası TR burası TT her an hersey olabilir :evil:
[ek #12654]
D
DaHope ⭐ 19y
#73
Ben bu ttnetin Youtubeden video izliyorum kota artıyor olucak iş değil

burası TR burası TT her an hersey olabilir :evil:

yorum süper hemşo 😄 +1903 diyesi gelior insanın 😈
S
#74
Yaw Bişi Sölücem Ama Garip oLcak Sanırım ;

Benim Kotam 3,8Gb olmuştu Son Güncelleme Tarihine Felan baktım Baktıgımn Zamanla Aynı Zamand1 Ve Ayın 28'iydi. Ben Sonra internetin Kabloyu Çıkardım Ve 2 Gün İnternet Kulalnmadım 3,9'ken 4,8 oLmuş ❓
S
SwitchBack ⭐ 19y
#75
3 gündür nete giriyorum ve sadece forumlarda takılıyorum 1 GB olmuş nedir bu :evil:
S
ShootEmUp ⭐ 19y
#76
aynı şey bendede oldu bir gun once kotam 2 gb olarak gozukuyodur ama faturada 10 gb asmıs olrak geldi bu ne ya ..
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#77
iyice cozuttular ... :evil: :evil:
[ek #12654]
E
Erroneous ⭐ 18y
#78
bendede aynı sorun var fazla birşeyde indrmedim bu ay ama kota 6.705.644.589
(6,245 GB) böyle 4günde 955.525.864
(911,26 MB)
en fzla ben 450mblık iş yaptım
P
Pennywise ⭐ 19y
#79
neden böyle oluyor çünkü adamlar bizden çaldıkça biz hala onların servisini kullanıyoruz çünkü mecburuz başka alternatif yok(gerçi ben sınırsız kullanıyorum pek problemim yok) ama onlar kotayı hoplattıkça siz bişey yapmazsanız yarın girdiğinizde 4 gb iken 5 deil 10gb olur 😉
O
Old School ⭐ 19y
#80
neden böyle oluyor çünkü adamlar bizden çaldıkça biz hala onların servisini kullanıyoruz çünkü mecburuz başka alternatif yok(gerçi ben sınırsız kullanıyorum pek problemim yok) ama onlar kotayı hoplattıkça siz bişey yapmazsanız yarın girdiğinizde 4 gb iken 5 deil 10gb olur ;)

Ben bu gidişle dilekçe yazcam madur çok keriz yerine koydular bizi

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: