başlığı görür görmez annemi çağırdım şimdi gördü isterse inanmasın 😄
bu TTnet bizim cadde civarının net ini arada bide kesio ona delioluyorum :x
Aynısı bendede var konuyu bende anneme gösterdim 😁 😁
başlığı görür görmez annemi çağırdım şimdi gördü isterse inanmasın 😄
bu TTnet bizim cadde civarının net ini arada bide kesio ona delioluyorum :x
başlığı görür görmez annemi çağırdım şimdi gördü isterse inanmasın 😄
bu TTnet bizim cadde civarının net ini arada bide kesio ona delioluyorum :x
başlığı görür görmez annemi çağırdım şimdi gördü isterse inanmasın 😄
bu TTnet bizim cadde civarının net ini arada bide kesio ona delioluyorum :x
biliyorum hepiniz bana minnettarsınız konuyu açtığım için lakin bunu acıkta söylemeyelim arkadaslar mümkünse 😁 😁 😈 😈
başlığı görür görmez annemi çağırdım şimdi gördü isterse inanmasın 😄
bu TTnet bizim cadde civarının net ini arada bide kesio ona delioluyorum :x
biliyorum hepiniz bana minnettarsınız konuyu açtığım için lakin bunu acıkta söylemeyelim arkadaslar mümkünse 😁 😁 😈 😈
Bana sormasan açmıcaktın ama hıh :P
başlığı görür görmez annemi çağırdım şimdi gördü isterse inanmasın 😄
bu TTnet bizim cadde civarının net ini arada bide kesio ona delioluyorum :x
biliyorum hepiniz bana minnettarsınız konuyu açtığım için lakin bunu acıkta söylemeyelim arkadaslar mümkünse 😁 😁 😈 😈
başlığı görür görmez annemi çağırdım şimdi gördü isterse inanmasın 😄
bu TTnet bizim cadde civarının net ini arada bide kesio ona delioluyorum :x
biliyorum hepiniz bana minnettarsınız konuyu açtığım için lakin bunu acıkta söylemeyelim arkadaslar mümkünse 😁 😁 😈 😈
?!!!!!!... Bende gösteriyorum şimdi. 😈 İnterneti kapattırcaklarmış pehh. 😁
Ben bu ttnetin Youtubeden video izliyorum kota artıyor olucak iş değil
Ben bu ttnetin Youtubeden video izliyorum kota artıyor olucak iş değil
burası TR burası TT her an hersey olabilir :evil:
neden böyle oluyor çünkü adamlar bizden çaldıkça biz hala onların servisini kullanıyoruz çünkü mecburuz başka alternatif yok(gerçi ben sınırsız kullanıyorum pek problemim yok) ama onlar kotayı hoplattıkça siz bişey yapmazsanız yarın girdiğinizde 4 gb iken 5 deil 10gb olur ;)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap