Icerige atla
Extraloob

TRT'deyim

· 23 Yanıt · 2.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
N
#21
Öğrenen olursa program saatini bizede bildirin pls summer1: summer1:
.NET
.NET OP ⭐ 19y
#22
Canlı yayın değilmiş sanırım bant kaydı oldu. Şebnemden çaldık Yalnız parçasını. Baya keyf aldım hani 😜
@extra
hacı gün belli değil ama büyük ihtimal ile çarşamba günü de Rumeli Tv'ye canlı yayına çağırdılar ona çıkacağız onun için EXL tsihrtü yaptırıcam sana bilgileri vericem yolla bana canlı yayında süppo reklam olur nese:
[F New]Solo Gitarist
G
#23
Gz homie, hall of the fame 😄
videoyu koyarsın artık performanstan sonra 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: