Sparta'da 5 Lv favori guildim:)
Masterımız=zlatan0 ^^
Ben=StrongNukeTR 😎
Youtube da guildden SS video^^: http://www.youtube.com/watch?v=_-S-ukYaqM4
Giremeyenler : http://www.ktunnel.com linki yapıstırın.
- Resim Silinmiş.
__TR__BaCh__ ahaLi ^^
· 3 Yanıt · 2.3K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
Birkanın Charı Soyulmamısmıydı ya Babası Kasıo Die Duydurdum 😄
Birkanın Charı Soyulmamısmıydı ya Babası Kasıo Die Duydurdum :D
SoyuLdu napsın garibim toparLıo 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap