Icerige atla
Extraloob

travian s13 te 1400. sıradaki üyeliğime temsilici aryorum

· 3 Yanıt · 2.5K görüntüleme
P
plusTURK OP ⭐ 18y
#1
evt arkadaşlar deneyimli bi arkadaşı temsilcim yapmak istiyorum ben olurum diyen özelden msj atsın
3 Yanıt
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#2
Olurdumda bıraktım bende 13. serverde oynuyordum ama sıfırlandı bende bıraktım insan piskopat oluyo saatı kuruyo kalkıyo köyünü geliştirip tekrar uyuyor 😄
Yaralı style
R
rino ⭐ 15y
#3
ben olurum 9 wow gördüm 35 yaşındayım fakat sw de oynamıyom.5 yıllık deneyimim var. mailto:[email protected]
ilgileniyosan ekle ama şifre vermen gerekiyo çünkü hesabım yok sw de...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: