evt arkadaşlar deneyimli bi arkadaşı temsilcim yapmak istiyorum ben olurum diyen özelden msj atsın
travian s13 te 1400. sıradaki üyeliğime temsilici aryorum
· 3 Yanıt · 2.5K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
Olurdumda bıraktım bende 13. serverde oynuyordum ama sıfırlandı bende bıraktım insan piskopat oluyo saatı kuruyo kalkıyo köyünü geliştirip tekrar uyuyor 😄
Yaralı styleben olurum 9 wow gördüm 35 yaşındayım fakat sw de oynamıyom.5 yıllık deneyimim var. mailto:[email protected]
ilgileniyosan ekle ama şifre vermen gerekiyo çünkü hesabım yok sw de...
ilgileniyosan ekle ama şifre vermen gerekiyo çünkü hesabım yok sw de...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap