arklar yeminle bıktım tam 3.sa 14dk dır girmeye calısıormum oyunu bırakma ya kadar geldi iş sinirleim bozulmaya basladı Mad Mad Mad bi daha denicem bakım olcakmı Mad
Traficc Traficc Traficc bıktım
· 4 Replies · 1.3K views 0 reading
4 Replies
hehe bugun pazar bide...oyun ana baba günü gibi...o yüzden ben girmeyi denemiyom bile... Wink
imkanın varsa eğer çalışmıyosan falan veya erken çalışanlar için bence bugün girmeye çalışıpta bir gün tatilini sitres sıkıntı içinde geçirmesinler
W
WildWildWest
⭐ 19y
imkanın varsa Premium al 1 ay kurtul bu sorundan Razz
Log in to write a reply.
Log In