Icerige atla
Extraloob

Traficc Traficc Traficc bıktım

· 4 Replies · 1.3K views
A
apiah OP ⭐ 19y
#1
arklar yeminle bıktım tam 3.sa 14dk dır girmeye calısıormum oyunu bırakma ya kadar geldi iş sinirleim bozulmaya basladı Mad Mad Mad bi daha denicem bakım olcakmı Mad
4 Replies
D
danger16 ⭐ 19y
#2
hehe bugun pazar bide...oyun ana baba günü gibi...o yüzden ben girmeyi denemiyom bile... Wink
S
sırsaklar ⭐ 19y
#3
imkanın varsa eğer çalışmıyosan falan veya erken çalışanlar için bence bugün girmeye çalışıpta bir gün tatilini sitres sıkıntı içinde geçirmesinler
W
#4
imkanın varsa Premium al 1 ay kurtul bu sorundan Razz

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: