Arkadaşlar Geçen Gece Saat Olmuş 02:55 Oyuna Girmeye Çalışıyorum Saat 03:20 Gecemi Ne Girdim Sabah İşe Giderken Bota Koyacam Yine Trafic Bu Oyun İyice Sapıttı bi Aralar Ne Güzel Düzeldi Dedik Yine Berbat ETTiler yaw Sad Rolling Eyes
Trafic Trafic Bıktım yaw
· 4 Replies · 847 views 0 reading
4 Replies
sanırım Yapmak İStedikleri Herkezin Premium Yöneltmek Aç Gözlüler Bunların Hepsi Shocked
dostum hatırlıyomusun joymax bi uyarı vermişti ; elle kasmıyan herkesi banlıyacaz diye ,
bunun olması imkansız niye diye sorarsan 3500 kişilik serverin 1000-1500 kişisi bot.
3500 den 1500 kişi banlansan server boş olucak kimse pre almıyacaktır buda joymaxın zararına. Mr. Green
bunun olması imkansız niye diye sorarsan 3500 kişilik serverin 1000-1500 kişisi bot.
3500 den 1500 kişi banlansan server boş olucak kimse pre almıyacaktır buda joymaxın zararına. Mr. Green
sanırım Yapmak İStedikleri Herkezin Premium Yöneltmek Aç Gözlüler Bunların Hepsi Shocked
yok be ne presi bunlar onuı bile batırdılar pre va bende 10 20 kere c9 yedimi veya lagdan giremedimi hatırlıorum yakın zmanlarda kahvekeyfi
Log in to write a reply.
Log In