Icerige atla
Extraloob

Trader Olma

· 6 Replies · 1.2K views
C
Ciqs_Cocuq OP ⭐ 19y
#1
ya TRader Olmak istiyorum ama görevimi seçemedim daha 3 kere 7 gün ceza yedim Yardımcı olurmusunuz...
NAsl Traderci olcammm...
6 Replies
C
Ciqs_Cocuq OP ⭐ 19y
#2
LÜtfen yardımcı olunnn...
Guild Kervan çekiyo Bende Yetişeyimm...
B
BaTTeRST_ ⭐ 19y
#3
kervancıya git joining tarders gibi bi seçenek olcak bu yapınca kendine nick d yaz 7 gün sonra olur Wink
C
Ciqs_Cocuq OP ⭐ 19y
#4
ben 2 kere yaptım ama 7 gün sonra hiç bişe olmadı...
B
BaTTeRST_ ⭐ 19y
#5
trader olduğunda kullanıcağın nick seçtinmi
R
Ray_jovan ⭐ 19y
#6
üzerine para al öyle git

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: