Tuttuğu takım kısmında Bursanın bile simgesi var ama trabzonsporun yok. Adminlerden bunu eklemelerini istiyorum 🤤
Yaralı style
Yaralı styleŞampiyon olanlar ekleniyor bro.
Şampiyon olanlar ekleniyor bro.
Ben 3 Yıldız Alırken 1'ini Alanlarda Çıkarılıyor Diye Biliyodum ❤️
Şampiyon olanlar ekleniyor bro.
Ben 3 Yıldız Alırken 1'ini Alanlarda Çıkarılıyor Diye Biliyodum ❤️
Öneli olan şampiyonluk seneye inşallah 👋
hocam ben fenerli değilim azizciği öpecekler bana fenerli gibi tavranma 😘
hocam ben fenerli değilim azizciği öpecekler bana fenerli gibi tavranma 😘
yok bende fenerli değilim 😄 ben o azizeden çok şey çıkacak bro sadece bildiğimiz şuçlamalar değil ben bişe olacakda 1 sene süperlig izleyemicem diye korkuyorum :D
hocam ben fenerli değilim azizciği öpecekler bana fenerli gibi tavranma 😘
yok bende fenerli değilim 😄 ben o azizeden çok şey çıkacak bro sadece bildiğimiz şuçlamalar değil ben bişe olacakda 1 sene süperlig izleyemicem diye korkuyorum :D
o değilde pes 2012 ve fifa 2012 de çıkardılar bizi o kötü oldu yoksa s.m azizi 😴
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap