Icerige atla
Extraloob

TrabzonSpor Simgesi

· 9 Replies · 3.1K views
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#1
Tuttuğu takım kısmında Bursanın bile simgesi var ama trabzonsporun yok. Adminlerden bunu eklemelerini istiyorum 🤤
Yaralı style
9 Replies
B
Baris Chn ⭐ 15y
#2
Şampiyon olanlar ekleniyor bro.
U
unalkeles ⭐ 18y
#3
Şampiyon olanlar ekleniyor bro.



Ben 3 Yıldız Alırken 1'ini Alanlarda Çıkarılıyor Diye Biliyodum ❤️
B
Baris Chn ⭐ 15y
#4
Şampiyon olanlar ekleniyor bro.



Ben 3 Yıldız Alırken 1'ini Alanlarda Çıkarılıyor Diye Biliyodum ❤️

Öneli olan şampiyonluk seneye inşallah 👋
U
unalkeles ⭐ 18y
#5
Şampiyon olanlar ekleniyor bro.



Ben 3 Yıldız Alırken 1'ini Alanlarda Çıkarılıyor Diye Biliyodum ❤️

Öneli olan şampiyonluk seneye inşallah 👋


Tabi azizcim yüzünden lig kalırsa 🤘
B
Baris Chn ⭐ 15y
#6
hocam ben fenerli değilim azizciği öpecekler bana fenerli gibi tavranma 😘
U
unalkeles ⭐ 18y
#7
hocam ben fenerli değilim azizciği öpecekler bana fenerli gibi tavranma 😘



yok bende fenerli değilim 😄 ben o azizeden çok şey çıkacak bro sadece bildiğimiz şuçlamalar değil ben bişe olacakda 1 sene süperlig izleyemicem diye korkuyorum 😄
B
Baris Chn ⭐ 15y
#8
hocam ben fenerli değilim azizciği öpecekler bana fenerli gibi tavranma 😘



yok bende fenerli değilim 😄 ben o azizeden çok şey çıkacak bro sadece bildiğimiz şuçlamalar değil ben bişe olacakda 1 sene süperlig izleyemicem diye korkuyorum :D

o değilde pes 2012 ve fifa 2012 de çıkardılar bizi o kötü oldu yoksa s.m azizi 😴
U
unalkeles ⭐ 18y
#9
hocam ben fenerli değilim azizciği öpecekler bana fenerli gibi tavranma 😘



yok bende fenerli değilim 😄 ben o azizeden çok şey çıkacak bro sadece bildiğimiz şuçlamalar değil ben bişe olacakda 1 sene süperlig izleyemicem diye korkuyorum :D

o değilde pes 2012 ve fifa 2012 de çıkardılar bizi o kötü oldu yoksa s.m azizi 😴


Adam gibi yapsalar üzülürdüm doğru inceleyip doğru yapmıyorlardı türk takımlarını 🤔

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: