Uzun zaman önce ilk 10larda dolaştığım güzel ortam kurduğu oyuna geri döneyim dedim bu bağlamda s12 ye girmeyi planlıyorum.
Server yarın sabah 7:00 da açılacak ; Gelmek isteyenler lütfen kuzey batıyı seçsinler =)
Nick : Josephine
tr12 geliyor.
· 2 Yanıt · 3.9K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
B
BRAV3H3ART
⭐ 17y
ben bıraktım huzur doluyum sana başarılar 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap