Icerige atla
Extraloob

tr12 geliyor.

· 2 Yanıt · 3.9K görüntüleme
J
Josephine OP ⭐ 17y
#1
Uzun zaman önce ilk 10larda dolaştığım güzel ortam kurduğu oyuna geri döneyim dedim bu bağlamda s12 ye girmeyi planlıyorum.

Server yarın sabah 7:00 da açılacak ; Gelmek isteyenler lütfen kuzey batıyı seçsinler =)

Nick : Josephine
2 Yanıt
B
BRAV3H3ART ⭐ 17y
#2
ben bıraktım huzur doluyum sana başarılar 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: