Icerige atla
Extraloob

Torque Client Moda Geçmiyor Lütfen Bakın...!

· 5 Yanıt · 1.0K görüntüleme
C
Cengizhancelik OP ⭐ 18y
#1
Torque Açıyorum 3. Slotta 50şer Adet return Koyduğum Çarlarımın Hiçbiri Cliente Girmiyor...Swap To Client Diyorum. Please Execute The " Silkroad.exe" Diye Bir Hata Veriyor..Normal Şekilde Oyunda Oluyor Karakterim Ama Cliente Geçtiremiyorum.Lütfen Yardım Edin.:(
5 Yanıt
D
#2
bu hata hala çözülemedi neden yaptığı belli değil. ama sen neden torqueyle giriyorsun norrmalde 20sn deniyor torquede. yeni sistemi yaptıysan daha çabuk girersin 😉
S
SroKopat ⭐ 18y
#3
Clientless kullanırsan Sro 26. Login Server'ına aktarılırsın,bu da daha uzun sürede girecegin anlamına gelir.Ben test ettim 7 saatte girdim rev6 max 12 saat diyor,Host ile birlikte normal giriş yöntemini kullan. 👍
C
Cengizhancelik OP ⭐ 18y
#4
Arkadaşlar Ben Stal Yada Farm Çarlarıma Giriyorum Zaten Neye Nasıl Gireyim Diye Sormadımki:) 28 29 Lu Serverleri Bende Yaptım...Bu Genel Bir Hata İse Teşekkürler Lütfen Kitleyiniz...
V
Vermillion ⭐ 18y
#5
Ben client açmaya basınca Küçük bir error alıyorum trafic cart curt birşeyler diyor :S

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: