Torque Açıyorum 3. Slotta 50şer Adet return Koyduğum Çarlarımın Hiçbiri Cliente Girmiyor...Swap To Client Diyorum. Please Execute The " Silkroad.exe" Diye Bir Hata Veriyor..Normal Şekilde Oyunda Oluyor Karakterim Ama Cliente Geçtiremiyorum.Lütfen Yardım Edin.:(
Torque Client Moda Geçmiyor Lütfen Bakın...!
· 5 Yanıt · 1.0K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
D
DangerWalker
⭐ 19y
bu hata hala çözülemedi neden yaptığı belli değil. ama sen neden torqueyle giriyorsun norrmalde 20sn deniyor torquede. yeni sistemi yaptıysan daha çabuk girersin 😉
Clientless kullanırsan Sro 26. Login Server'ına aktarılırsın,bu da daha uzun sürede girecegin anlamına gelir.Ben test ettim 7 saatte girdim rev6 max 12 saat diyor,Host ile birlikte normal giriş yöntemini kullan. 👍
Arkadaşlar Ben Stal Yada Farm Çarlarıma Giriyorum Zaten Neye Nasıl Gireyim Diye Sormadımki:) 28 29 Lu Serverleri Bende Yaptım...Bu Genel Bir Hata İse Teşekkürler Lütfen Kitleyiniz...
V
Vermillion
⭐ 18y
Ben client açmaya basınca Küçük bir error alıyorum trafic cart curt birşeyler diyor :S
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap