İzmir'in Alsancak Semti'nde, Tkp liler ABD çıkartmasını ve EMperyalizmi sindiremedi ve tepki gecikmedi..
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
ABD nin sınırları dışındaki üstlerin kerhane fuhus batağı ve uyuşturucu merkezleri haline dönüştüğünü var sayarsak 😄 iyi olmuş sanırım.
TKP ABD nin izmir Çıkartmasını sindiremedi
· 5 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
TKP'liler 30-40 kişilik Amerikan askeri grubuna yumurta atıp Amerikan bayraklarını indirdi.
Metrobüs eylemleriyle de gayet aktif bugünlerde partimiz
Metrobüs eylemleriyle de gayet aktif bugünlerde partimiz
Yakında Polis Jopuda Aktif Hale Gelir Mustafa Abi Siz Uzak Durun ^^
Tüm yasadışılığına rağmen korkusuzca komünist adını taşırken, emperyalistlerin ülkemizi eğlence mekanı olarak kullanmasına göz yumma onursuzluğuna katılamayız.
Halkı soyulup sömürülecek maden gibi gören oligarşi baskısının koruyucusu polis copuna boyun eğmeyiz. Metrobüs meselesine gelince eğer metrobüs zammına ben metrobüs kullanmıyorum diyerek boyun eğersek bizi kışın ortasında doğalgaz zammı, elektrik zammı bekliyor. Ay sonunu zor getiren memurlara "Hadi ısınmaya ayırdığınız parayı artırın" diyecekler. Bu zamma hayır demezsek her türlü beceriksizliklerinin faturaları bize çıkacak. Eğer hayır demezsen başımızdan çobanlar eksik olmaz.
Koyun değil Halkız (:
Halkı soyulup sömürülecek maden gibi gören oligarşi baskısının koruyucusu polis copuna boyun eğmeyiz. Metrobüs meselesine gelince eğer metrobüs zammına ben metrobüs kullanmıyorum diyerek boyun eğersek bizi kışın ortasında doğalgaz zammı, elektrik zammı bekliyor. Ay sonunu zor getiren memurlara "Hadi ısınmaya ayırdığınız parayı artırın" diyecekler. Bu zamma hayır demezsek her türlü beceriksizliklerinin faturaları bize çıkacak. Eğer hayır demezsen başımızdan çobanlar eksik olmaz.
Koyun değil Halkız (:
Bu Çabalarınız Bana Sadece Karışıklık Gibi Geliyo
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap