Icerige atla
Extraloob

Tırnak çekimi

· 10 Yanıt · 921 görüntüleme
L
Liu OP ⭐ 19y
#1
tırnağımı çektireceğim bugün ama nasıl bir his biraz korku var içimde 🎭
10 Yanıt
U
#2
walla bendede aynı sorun var batık benimde tırnak çekilmesi lazım 😞
A
Agilla ⭐ 18y
#3
Bende Çektirdim Çok Hoş Bişi Ancak Ben Local Anestezisiz Yaptırmıstım Çok Deli Aciyordu Çünkü Local Anesteziyi Sevmedigimden Direndim Adamda Yapmadı xD
L
Liu OP ⭐ 19y
#4
zaten bana bazı müdahalelerde anestezi yapılamıyor çeşitli rahatsızlıklardan ötürüdür ki bunda da yapılmayacaktır ama nasıl olcak bilmiyorum ya tırstım mı ne biraz ^^
U
#5
ben düşünmüom walla şuan en azından okullar açılana kadar yaptırmam son 1-2 hafta önceden belki
A
Agilla ⭐ 18y
#6
ben onu 9 sene çektim en sonunda baba bi boktor sayesinde geçti aciyi falan boşverin gidin çektirin 5 dk da yapıyolar ertesi gün ayaklanıp top oynuyorsun super bişi
U
#7
walla ben bi kesiom onu tam dibinden 1 ay gidio o 😄
uzayınca gene kesiom 1 ay sonra
bilmiom walal nere kadar bu böle gider 😄
L
Liu OP ⭐ 19y
#8
ben onu 9 sene çektim en sonunda baba bi boktor sayesinde geçti aciyi falan boşverin gidin çektirin 5 dk da yapıyolar ertesi gün ayaklanıp top oynuyorsun super bişi

4/5 gün yatarsın diyorlar :S
U
#9
eh yatıcan o zaman
A
Agilla ⭐ 18y
#10
ne yatması ya ben çektirdim 2 gün sonra top bile oynadım hiç bişi olmadı doktara baglı ama

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: