tırnağımı çektireceğim bugün ama nasıl bir his biraz korku var içimde 🎭
Tırnak çekimi
· 10 Yanıt · 921 görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
U
unique4ever_
⭐ 18y
walla bendede aynı sorun var batık benimde tırnak çekilmesi lazım 😞
Bende Çektirdim Çok Hoş Bişi Ancak Ben Local Anestezisiz Yaptırmıstım Çok Deli Aciyordu Çünkü Local Anesteziyi Sevmedigimden Direndim Adamda Yapmadı xD
zaten bana bazı müdahalelerde anestezi yapılamıyor çeşitli rahatsızlıklardan ötürüdür ki bunda da yapılmayacaktır ama nasıl olcak bilmiyorum ya tırstım mı ne biraz ^^
U
unique4ever_
⭐ 18y
ben düşünmüom walla şuan en azından okullar açılana kadar yaptırmam son 1-2 hafta önceden belki
ben onu 9 sene çektim en sonunda baba bi boktor sayesinde geçti aciyi falan boşverin gidin çektirin 5 dk da yapıyolar ertesi gün ayaklanıp top oynuyorsun super bişi
U
unique4ever_
⭐ 18y
walla ben bi kesiom onu tam dibinden 1 ay gidio o 😄
uzayınca gene kesiom 1 ay sonra
bilmiom walal nere kadar bu böle gider 😄
uzayınca gene kesiom 1 ay sonra
bilmiom walal nere kadar bu böle gider 😄
ben onu 9 sene çektim en sonunda baba bi boktor sayesinde geçti aciyi falan boşverin gidin çektirin 5 dk da yapıyolar ertesi gün ayaklanıp top oynuyorsun super bişi
4/5 gün yatarsın diyorlar :S
U
unique4ever_
⭐ 18y
eh yatıcan o zaman
ne yatması ya ben çektirdim 2 gün sonra top bile oynadım hiç bişi olmadı doktara baglı ama
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap