Bendende Bir Taktik Sadece Bende Oluyor Olabilr Ama Yinede Yazayım..
"e" Tuşuna Basıyoruz.. Party Reform Yerine Basıoruz(Adını Unuttum 1 Aydır Oynamıorum) Daha Sonra Oraya Ne Yazcaksak Yazıyoruz..
Sonra Change Reform Falan Var Ona Basıoruz Ctrl+c Yapıoruz Daha Sonra Chat Bölümünde Ctrl+v Yapıorz..
Bir Deneyin Hala işe Yarıorsa Yapabilirsiniz.
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y


