Anketle ilgili birkaç deneme yapacaktım ama yapamıyorum.
test drive bölümünde üyeler anket açabilirse iyi olur diye düşünüyorum 🍺
Test Drive Bölümünde Anket açabilme
· 8 Yanıt · 994 görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
anketler bölümüne yap başka çaren yok
orada deneme yapmak yasak değil mi 🙄
T
TitusPullo
⭐ 19y
Ne gibi bir deneme yapıcaksın ki hacım...
Deneme yapmak için "Önizleme" butonunu kullanabilirsin.
Anketle ilgili birkaç deneme yapacaktım ama yapamıyorum.
test drive bölümünde üyeler anket açabilirse iyi olur diye düşünüyorum 🍺
bence güzel olmaz Anketle dolup taşar herkes bir kafan bir deneme yapar 😜 ama yönetime kalmış birşey 😎
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !Bana Kalırsa İyi Olur.
Deneme yapmak için "Önizleme" butonunu kullanabilirsin.
🙏
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap