Icerige atla
Extraloob

Teşekür Etmek Olsun..

· 9 Yanıt · 1.3K görüntüleme
3
3nToX OP ⭐ 19y
#1
Post atmak yerine konununn hemen altında teşekür et butonu olsun orda teşekür edenler isimleri olsa nasıl olur?
9 Yanıt
T
#2
bunun olmasının ne gibi yararı olcak ki Question
bence ya post kaldırılsın yada boyle kaslın ben her zmn sayıya karşıyımdır olmaası tarftarıyım yani
E
EFendi ⭐ 19y
#3
yahu post kaLsın bırakın miLLet kassın sanki post kasınca noLacaK bu post oLayını fazLa dert etmeyeLİm kahvekeyfi
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4

yahu post kaLsın bırakın miLLet kassın sanki post kasınca noLacaK bu post oLayını fazLa dert etmeyeLİm kahvekeyfi


+1907 extrabeer
T
#5

yahu post kaLsın bırakın miLLet kassın sanki post kasınca noLacaK bu post oLayını fazLa dert etmeyeLİm kahvekeyfi

bizim içinn sorun degilde ne bilim illa bunu kafaya takan kişi çıkıyo işte
_
_CaPtaiN_ ⭐ 18y
#6
Evet bencede kalksın bazı arkadaşlar bana post kasıyosun diyince insan sinirleniyo biraz, extraloob yani Okan abi senden ricam benim attığım postlar post sayıma eklenmesin postımda 0 da kalsın hiç oynamsın lütfen lütfen hmm hmm Question Question
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#7
post kasmak önemli deil önemli olan siteye yararlı olmak şimdi tşkr et olsa her konuyu açarlarken rep vermeyi unutmayın yazıcaklar gereksiz bişi bence
N
Narqotic ⭐ 19y
#8
1000 tane Post Kasacağınıza 100 tane Yaralı Konu Açalım Ondan İyi
M
Macro ⭐ 19y
#9
sitelerde post kasmayı silkroad da lvlkasmak gibi yapanlar var Very Happy teşekkür butonu güzel fikir ama yazıyla teşekkür görmek de güzel oluyo nasolsa "paylaşım için teşekkür" cüler yok bu sitede olsalarda yazan çok az gidiyolar tes drive a ya da off topice sabaha kadar kasabiliyor Very Happy hem kim kimi postuyla değerlendiriyo ki post kasan "pespayedir, hemzemindir, hincaldir, uluctur" ((Copyright: eksi sozluk & michael jackson))


edit by ben
yanlış anlaşılmasın off topicde eğlenenlere yada test drive bölümüne yazı yazan herekese post kasıyo demiyorum

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: