Konu Acan KişiLere Teşekkür Postu Yerine Teşekkür ßutonu Veya Tepki Göster Butonu Yapsanız NasıL oLur?
Ve KuLLanıcı pRofiLinde Yani Actıqı ßasLık aLtında qöSteriLen ßiLqiLerin aLtına ALdıqı Teşekkür Sayısı ALdıqı Tepki Sayısı Diye ßi ekLeme Yaparsanız qüzeL oLur ßence ? Düşündünüzmü Hiç Yada Yapmakmı Istemiosunuz?
SayqıLar
t$kLer.. 👴 🕵️ ☕ 😈
Teşekkür Butonu Ve Tepki Butonu
· 6 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Böyle şeyler olmaz extraloob.com'da + rep ışınkılıcı gibi şeylerde olmaz.
RepLe aLakası Yokki 😊 Sadece qereksiz PostLardan KurtuLma ßi Nevi
Böyle şeyler olmaz extraloob.com'da + rep ışınkılıcı gibi şeylerde olmaz.
böle konular açıldı kaç kez de aynı cevap verildi
açmadık
açmıyoruz
açmayacağız
diye 😁 😁
bide açmayız var o da geniş zaman ☕
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap