Icerige atla
Extraloob

Teşekkür Butonu Ve Tepki Butonu

· 6 Yanıt · 1.1K görüntüleme
ModerX
ModerX OP ⭐ 19y
#1
Konu Acan KişiLere Teşekkür Postu Yerine Teşekkür ßutonu Veya Tepki Göster Butonu Yapsanız NasıL oLur?

Ve KuLLanıcı pRofiLinde Yani Actıqı ßasLık aLtında qöSteriLen ßiLqiLerin aLtına ALdıqı Teşekkür Sayısı ALdıqı Tepki Sayısı Diye ßi ekLeme Yaparsanız qüzeL oLur ßence ? Düşündünüzmü Hiç Yada Yapmakmı Istemiosunuz?



SayqıLar

t$kLer.. 👴 🕵️ ☕ 😈
6 Yanıt
B
#2
Böyle şeyler olmaz extraloob.com'da + rep ışınkılıcı gibi şeylerde olmaz.
ModerX
ModerX OP ⭐ 19y
#3
RepLe aLakası Yokki 😊 Sadece qereksiz PostLardan KurtuLma ßi Nevi
_
_CaspeR_ ⭐ 19y
#4
Böyle şeyler olmaz extraloob.com'da + rep ışınkılıcı gibi şeylerde olmaz.



böle konular açıldı kaç kez de aynı cevap verildi

açmadık
açmıyoruz
açmayacağız


diye 😁 😁
M
MoonLife ⭐ 19y
#5
bide açmayız var o da geniş zaman ☕

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: