beni de bir sözlük yazarı olarak aranıza alma şerefiyle onurlandırdığınız için çok teşekkür ederim.tarantella arkadaşımızla da konuşmuştum gozum ne mod'lükte ne de başka bir sorumluluk gerektiren mevkiide.düşüncelerim benim herşeyimdir ve iyi ya da kötü onları sizlerle paylaşacağım için çok mutluyum.tarantella kardeşime ayrıca özel olarak teşekkür ediyorum.
teşekkür..
· 2 Yanıt · 999 görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap