TOXIC
😘
TOXIC
deneme mod.lar olamaz diyosunuz, zaten bu sitede üye olupta işi düşmediği sürece giren yok. varsada çok az benim gibi canı sıkılıp forumda takılanlar var. siteye en çok girenler yetkiliiler doğal olarak ondan sonra ya 5-10 kişi giriyodur düzenli olarak . bence böyle o yüzden yönetimdende seçim yapılmalı. yoksa zaten site için çalışacak kimse yok ya char satmak için gelirler ya har almak için yada sbot-takas vs vs.
deneme mod.lar olamaz diyosunuz, zaten bu sitede üye olupta işi düşmediği sürece giren yok. varsada çok az benim gibi canı sıkılıp forumda takılanlar var. siteye en çok girenler yetkiliiler doğal olarak ondan sonra ya 5-10 kişi giriyodur düzenli olarak . bence böyle o yüzden yönetimdende seçim yapılmalı. yoksa zaten site için çalışacak kimse yok ya char satmak için gelirler ya har almak için yada sbot-takas vs vs.
deneme mod.lar olamaz diyosunuz, zaten bu sitede üye olupta işi düşmediği sürece giren yok. varsada çok az benim gibi canı sıkılıp forumda takılanlar var. siteye en çok girenler yetkiliiler doğal olarak ondan sonra ya 5-10 kişi giriyodur düzenli olarak . bence böyle o yüzden yönetimdende seçim yapılmalı. yoksa zaten site için çalışacak kimse yok ya char satmak için gelirler ya har almak için yada sbot-takas vs vs.
Yöneticiler dışında da çok fazla sayıda zamanını sitemizde geçiren üyelerimiz var 👍
bknz:ben :P

deneme mod.lar olamaz diyosunuz, zaten bu sitede üye olupta işi düşmediği sürece giren yok. varsada çok az benim gibi canı sıkılıp forumda takılanlar var. siteye en çok girenler yetkiliiler doğal olarak ondan sonra ya 5-10 kişi giriyodur düzenli olarak . bence böyle o yüzden yönetimdende seçim yapılmalı. yoksa zaten site için çalışacak kimse yok ya char satmak için gelirler ya har almak için yada sbot-takas vs vs.
Majestic 🤘
kazanan belli zaten > Toxic
Majestic 🤘
nese:
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap