Icerige atla
Extraloob

||| Temmuz Ayının Üyesi Kim? ||| (T0XlC)

· 86 Yanıt · 14K görüntüleme · Sayfa 2 / 5
Yanıtlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#21
TOXIC



😘
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#22
T0XlC(ated) 😁





PS : 2. adayım da Majestic 💃 summer1: makara: nese:
EXL | SRO | İŞKOLİK
N
#23
toxic
F
favretto ⭐ 16y
#24
deneme mod.lar olamaz diyosunuz, zaten bu sitede üye olupta işi düşmediği sürece giren yok. varsada çok az benim gibi canı sıkılıp forumda takılanlar var. siteye en çok girenler yetkiliiler doğal olarak ondan sonra ya 5-10 kişi giriyodur düzenli olarak . bence böyle o yüzden yönetimdende seçim yapılmalı. yoksa zaten site için çalışacak kimse yok ya char satmak için gelirler ya har almak için yada sbot-takas vs vs.
C
Cobalt ⭐ 18y
#25
deneme mod.lar olamaz diyosunuz, zaten bu sitede üye olupta işi düşmediği sürece giren yok. varsada çok az benim gibi canı sıkılıp forumda takılanlar var. siteye en çok girenler yetkiliiler doğal olarak ondan sonra ya 5-10 kişi giriyodur düzenli olarak . bence böyle o yüzden yönetimdende seçim yapılmalı. yoksa zaten site için çalışacak kimse yok ya char satmak için gelirler ya har almak için yada sbot-takas vs vs.

Oyunu bıraktım ama hala burdayım summer6:
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#26
deneme mod.lar olamaz diyosunuz, zaten bu sitede üye olupta işi düşmediği sürece giren yok. varsada çok az benim gibi canı sıkılıp forumda takılanlar var. siteye en çok girenler yetkiliiler doğal olarak ondan sonra ya 5-10 kişi giriyodur düzenli olarak . bence böyle o yüzden yönetimdende seçim yapılmalı. yoksa zaten site için çalışacak kimse yok ya char satmak için gelirler ya har almak için yada sbot-takas vs vs.


Yöneticiler dışında da çok fazla sayıda zamanını sitemizde geçiren üyelerimiz var 👍
[ek #12654]
P
PhaetoN ⭐ 18y
#27
bknz:ben 😜
Advance
Advance ⭐ 18y
#28
deneme mod.lar olamaz diyosunuz, zaten bu sitede üye olupta işi düşmediği sürece giren yok. varsada çok az benim gibi canı sıkılıp forumda takılanlar var. siteye en çok girenler yetkiliiler doğal olarak ondan sonra ya 5-10 kişi giriyodur düzenli olarak . bence böyle o yüzden yönetimdende seçim yapılmalı. yoksa zaten site için çalışacak kimse yok ya char satmak için gelirler ya har almak için yada sbot-takas vs vs.


Yöneticiler dışında da çok fazla sayıda zamanını sitemizde geçiren üyelerimiz var 👍

summer6: nese:
JCarlsberg
JCarlsberg ⭐ 19y
#29
bknz:ben :P
S
Shroud ⭐ 17y
#30
Extrowe ^^ Kesinlikle 😊
S
SametOkur ⭐ 18y
#31
SametOkur Da OLabilir Yaw .Son Zamanlarda Çok Aktif 😜
A
Avasin ⭐ 17y
#32
SweetLord
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#33
deneme mod.lar olamaz diyosunuz, zaten bu sitede üye olupta işi düşmediği sürece giren yok. varsada çok az benim gibi canı sıkılıp forumda takılanlar var. siteye en çok girenler yetkiliiler doğal olarak ondan sonra ya 5-10 kişi giriyodur düzenli olarak . bence böyle o yüzden yönetimdende seçim yapılmalı. yoksa zaten site için çalışacak kimse yok ya char satmak için gelirler ya har almak için yada sbot-takas vs vs.


Günlük binlerce mesaj ve tıklamayı sadece yöneticiler yapamaz emin ol 👍
EXL | SRO | İŞKOLİK
B
Ben de ⭐ 17y
#34
Kazanıcak kardeşimize şimdiden hayırlı olsun diyorum 😘
A
Adith ⭐ 18y
#35
T0XIC.
F
favretto ⭐ 16y
#36
kazanan belli zaten > Toxic
A
Absence ⭐ 19y
#37
Majestic 🤘
C
Cobalt ⭐ 18y
#38
Majestic 🤘

nese:
M
Metover ⭐ 18y
#39
kazanan belli zaten > Toxic

Kazanan belli demeyin oylar çok değişebiliyor.

bkz. Benim olduğum zaman feci değişiklikle kazandım 🎭
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#40
Majestic 🤘

nese:


Kendisi benimde adayımdı 3 oy oldu kendisine 😁 nese:
EXL | SRO | İŞKOLİK

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: