1 di 2 oldu
Telekom Kafam Girsin
· 24 Yanıt · 1.9K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
kafam ın yanında eşantiyon olarak kafası qirsin anayan anadı onu 😄
türkiyenin ve telekomun int hızındaki rezilliği işte ss ler
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
telekoma komple ben girsem yetmez 😈 😈 😈
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap