Icerige atla
Extraloob

Telefonum Çok Hızlı Şarj Oluyor

· 29 Yanıt · 38K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#21
Tamam resmini çek koy... Mesaj kısmında da TrackStar yazsın...

Başkasının cihazını koyma 😘


Peki sen kaşındın 5 dk ya geliyor wait 💃


Yoo ben kaşınmadım hiç hayatımda iphone görmedim,görmek istiyorum nasıl birşey miş. 🙄


Şimdi ben kaşınmadım oldu demek tabi canım anladım ben seni neyse ben yine dediğimi yaptım al buyur 😎 cicioe2

http://imageshack.us/photo/my-images/19/grnt0586o.jpg/
D
DesertRose OP ⭐ 17y
#22
Şimdi ben kaşınmadım oldu demek tabi canım anladım ben seni neyse ben yine dediğimi yaptım al buyur 😎 cicioe2

http://imageshack.us/photo/my-images/19/grnt0586o.jpg/


Helal olsun geç geldi ama olsun komşularda yokmus herhalde.
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#23
Şimdi ben kaşınmadım oldu demek tabi canım anladım ben seni neyse ben yine dediğimi yaptım al buyur 😎 cicioe2

http://imageshack.us/photo/my-images/19/grnt0586o.jpg/


Helal olsun geç geldi ama olsun komşularda yokmus herhalde.


Tmm hadi ben kaçıyorum cnm hayatında ilk iphone'unu görmüş oldun 😘
D
DesertRose OP ⭐ 17y
#24
Şimdi ben kaşınmadım oldu demek tabi canım anladım ben seni neyse ben yine dediğimi yaptım al buyur 😎 cicioe2

http://imageshack.us/photo/my-images/19/grnt0586o.jpg/


Helal olsun geç geldi ama olsun komşularda yokmus herhalde.


Tmm hadi ben kaçıyorum cnm hayatında ilk iphone'unu görmüş oldun 😘


Aynen çok teşekkürler.
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#25
ahaha bir konuyu hatırlattı bu muhabbet bana ' Arabam.. ' diye 😁

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#26
ahaha bir konuyu hatırlattı bu muhabbet bana ' Arabam.. ' diye 😁

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile


😁
D
DesertRose OP ⭐ 17y
#27
ahaha bir konuyu hatırlattı bu muhabbet bana ' Arabam.. ' diye 😁

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile


Güzel kardeşim gel Fethiye'ye arabayı göstereyim. Wax Whine arabayı gördü TüvTürk'te...
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#28
komşularda yokmus herhalde.
S
Scratch ⭐ 14y
#29
boş boş yorumlar... birbirinin telefonunu çekemeyen userler...

Bataryan hızlı sarj oluyosa sarj aletinin üzerindeki değerlere bak ve bataryandaki değerlerle karşılaştır. Şarj aletinde 5volt 1 amper yazıyosa ve bataryan 1.5Ah güce sahipse 1.5 saatte dolar.

Ama şu varki li-ion bataryalar çok hızlı ölürler. Hiç kullanılmayan batarya oda sıcaklığında 1 yılda %20sini kabeder. Pilin yüksek sıcaklığa maruz kalmışsa ve ya uzun süre şarj edilmeden içerisindeki gerilim 0 seviyelerine inmişse o lityum iyon batarya ölmüş demektir.

Ps: Lion bataryalar çıkalı 10 yıllar oldu. Li-polimerler bile eskide kaldı. Pil teknolojisi ilerlemiyor uzun zamandır çünkü maliyeti çok pahalı..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: