Tamam resmini çek koy... Mesaj kısmında da TrackStar yazsın...
Başkasının cihazını koyma 😘
Peki sen kaşındın 5 dk ya geliyor wait 💃
Yoo ben kaşınmadım hiç hayatımda iphone görmedim,görmek istiyorum nasıl birşey miş. 🙄
Şimdi ben kaşınmadım oldu demek tabi canım anladım ben seni neyse ben yine dediğimi yaptım al buyur 😎 cicioe2
http://imageshack.us/photo/my-images/19/grnt0586o.jpg/
