Ozamanların en büyük gemisinin en büyük kaptanı mürettebatı ve yolcuları güverteye çağırmış ve "Birazdan 13 dalda oscar alacaz." demiş...
Tek Cümlelik Fıkra
· 7 Yanıt · 3.9K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
Okadar uzatmana gerek yoktu 😆
Kaptan bütün mürettebatı güverteye çağırmış ve :
-Birazdan ileride 13 dalda oscar alıcak bir olaya tanık olucaz. demiş
v.b
Kaptan bütün mürettebatı güverteye çağırmış ve :
-Birazdan ileride 13 dalda oscar alıcak bir olaya tanık olucaz. demiş
v.b
😄 Titanic hesabu
Okadar uzatmana gerek yoktu 😆
Kaptan bütün mürettebatı güverteye çağırmış ve :
-Birazdan ileride 13 dalda oscar alıcak bir olaya tanık olucaz. demiş
v.b
Babam öyle anlatmamıştı 😁
13 dalda oscar almışlar. 😊
13 alamıyoki 11 alıyo
13 alamıyoki 11 alıyo
Çok farketti doğrusu
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap