Icerige atla
Extraloob

Team Speak Yardım Arıyorum.

· 5 Replies · 1.2K views
5 Replies
T
TitusPullo ⭐ 19y
#2
"Connection" -> "Quick Connect"

İp Adressini gir altına nicki gir ts serverındasın. Bu kadar basit 😉
R
redrocktr OP ⭐ 18y
#3
Peki Bunu Yaparken Bir Hamhaci Ağımda Biri Olmalımı.
Bide Ip'min Port No'su NE ?
T
TitusPullo ⭐ 19y
#4
Gerek yok ts kullanırken, sadece bir adet ip yazıcaksın o kadar. Zaten çoğu firmanın ücretsiz tssi vardır bkz; ts.technoix.net
R
redrocktr OP ⭐ 18y
#5
Sağol Halledim

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: