Bir şeyi de bu kadar abartilmaz ki,adamin sadece eli çarpmiş.Zaten adamda özür dilemiş yazik valla medya bu kadar kötüleşti mi 🙄
Tayyip Erdoğan yumruk yedi!
· 23 Yanıt · 2.4K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
_
__ScorPioN__
⭐ 18y
Umarım bir gün biri yanlışlıkla gebertir bu adamı.
Tayyeap sempatizanı arkadaş yanlışlıkla çarpmış video'dan bunu anlamak zor değil.
Gemi almak xx milyon dolar
Rant yapmak xxx milyon dolar
Tayyeap'in yüzündeki ifade paha biçilemez 😗 .
😆
ps: at da nereye vuracağını iyi biliyor 😆
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap