Icerige atla
Extraloob

Taso

· 6 Yanıt · 1.4K görüntüleme
X
XER0 OP ⭐ 19y
#1


80-90 Çocukluğunun modası. Elde poşet, kim daha fazla taso biriktirebilirse kral olurdu..
6 Yanıt
B
Brooklyn ⭐ 18y
#2
mahallenin fırlamaları ile toplanırdık , turnuvalar düzenlerdik. hey gidi , çoğunu üterdim . ütülürsem devreye abim girerdi o ayrı 😈
K
Kobe ⭐ 19y
#3
90lı yılların çocukların en büyük oyuncaklarından biriydi. Hala taso kolleksiyonum durur. 😆
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#4
Çocukluğum....
A
Arcadia ⭐ 17y
#5
küçükken bu tasolar yüzünden az kavga etmemiştim arkadaşlarımla
.NET
.NET ⭐ 19y
#6
90lı yılların çocukların en büyük oyuncaklarından biriydi. Hala taso kolleksiyonum durur. 😆

Annem atmıştı 😢
[F New]Solo Gitarist

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: