X XER0 OP ⭐ 19y 16 yil once #1 80-90 Çocukluğunun modası. Elde poşet, kim daha fazla taso biriktirebilirse kral olurdu.. TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı +Q Yanıt Yaz Sil
B Brooklyn ⭐ 18y 16 yil once #2 mahallenin fırlamaları ile toplanırdık , turnuvalar düzenlerdik. hey gidi , çoğunu üterdim . ütülürsem devreye abim girerdi o ayrı 😈 TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
K Kobe ⭐ 19y 16 yil once #3 90lı yılların çocukların en büyük oyuncaklarından biriydi. Hala taso kolleksiyonum durur. 😆 TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
F Fre3sTyLe ⭐ 18y 16 yil once #4 Çocukluğum.... TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
A Arcadia ⭐ 17y 16 yil once #5 küçükken bu tasolar yüzünden az kavga etmemiştim arkadaşlarımla TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
.NET ⭐ 19y 16 yil once #6 90lı yılların çocukların en büyük oyuncaklarından biriydi. Hala taso kolleksiyonum durur. 😆Annem atmıştı 😢 [F New]Solo Gitarist TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil