R RollsRoyce ⭐ 19y 18 yil once #21 Cafeye gitcem çay iççem TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
L LiFeGuaRD ⭐ 19y 18 yil once #22 pc karşısında wakit qeçireceğim 😊 en iyi ihtimal ise saray 3 ü basar 9 saat sora 4. kolonimi alırım xD TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
R RoyalFlush ⭐ 19y 18 yil once #23 çağla'm la konuşuyor olacağım 😄 TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
W WingsOfWind ⭐ 19y 18 yil once #24 yemek yicem TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
X Xanthos ⭐ 19y 18 yil once #25 Bilardo saatim gelmiş, gidip bilardo oynayayım. 😜 (ilaç saatim gibi) TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
R RollsRoyce ⭐ 19y 18 yil once #26 Bilardo saatim gelmiş, gidip bilardo oynayayım. 😜 (ilaç saatim gibi)güzel burda çok koyuyor hesab saati 7,5 ytl ısıtmalı birde masalar en iyisi ps yapmak 😁 Bende yeni gelen askerden abiyle takılcam 😎 TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
Q Quensis ⭐ 19y 18 yil once #27 Bilardo saatim gelmiş, gidip bilardo oynayayım. 😜 (ilaç saatim gibi)İlaç saatim gelmiş onu içeyim. 😁 1 saat sonra ya pc nin başında ps yada televizyonun başında uyukluyor olurum. 🎅 TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
N Nebula ⭐ 19y 18 yil once #28 Uyuyoır olucam ?!!!!!!.. TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
DukeNukem ⭐ 19y 18 yil once #29 Pc Başında Olacagım ?!!!!!!... TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
4 4Ever2Gether ⭐ 19y 18 yil once #30 Yemek yiyo olurum ... TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
4 4eweRSro ⭐ 18y 17 yil once #31 Uyuyor olurum. TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
M MoonLife ⭐ 19y 17 yil once #32 çar botta bende tv nin başında olurum. TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
I ironEyE ⭐ 18y 17 yil once #33 bn avatar seyrederim charda stallda kalır hergün bole geçiyo ztn ama 2 saat sonra olcak 😄 TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
4 4eweRSro ⭐ 18y 17 yil once #34 Bilgisayar oynuyor olacağım 😁 TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
4 4Ever2Gether ⭐ 19y 17 yil once #35 Öğle yemeğinde olacağım . TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
A Aleral ⭐ 18y 17 yil once #36 ECSRO ya girmiş olacağım tabi heralde galiba sanırsam TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
4 4eweRSro ⭐ 18y 17 yil once #37 Extraloob'da olacağım TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
R Rhea ⭐ 19y 17 yil once #38 herzamanki gibi burada olacağım TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
R RollsRoyce ⭐ 19y 17 yil once #39 İftarı bekliyor olcam TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
C Castiela ⭐ 18y 17 yil once #40 1 saat sonra orucumu açıcam 😄 TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil