Icerige atla
Extraloob

Tam 1 saat sonra, ne yapıyor olacaksın?

· 235 Yanıt · 25K görüntüleme · Sayfa 2 / 12
Yanıtlar
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#21
Cafeye gitcem çay iççem
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#22
pc karşısında wakit qeçireceğim 😊 en iyi ihtimal ise saray 3 ü basar 9 saat sora 4. kolonimi alırım xD
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#23
çağla'm la konuşuyor olacağım 😄
W
#24
yemek yicem
X
Xanthos ⭐ 19y
#25
Bilardo saatim gelmiş, gidip bilardo oynayayım. 😜 (ilaç saatim gibi)
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#26
Bilardo saatim gelmiş, gidip bilardo oynayayım. 😜 (ilaç saatim gibi)

güzel burda çok koyuyor hesab saati 7,5 ytl ısıtmalı birde masalar en iyisi ps yapmak 😁
Bende yeni gelen askerden abiyle takılcam 😎
Q
Quensis ⭐ 19y
#27
Bilardo saatim gelmiş, gidip bilardo oynayayım. 😜 (ilaç saatim gibi)


İlaç saatim gelmiş onu içeyim. 😁
1 saat sonra ya pc nin başında ps yada televizyonun başında uyukluyor olurum. 🎅
N
Nebula ⭐ 19y
#28
Uyuyoır olucam ?!!!!!!..
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#29
Pc Başında Olacagım ?!!!!!!...
4
#30
Yemek yiyo olurum ...
4
4eweRSro ⭐ 18y
#31
Uyuyor olurum.
M
MoonLife ⭐ 19y
#32
çar botta bende tv nin başında olurum.
I
ironEyE ⭐ 18y
#33
bn avatar seyrederim charda stallda kalır hergün bole geçiyo ztn ama 2 saat sonra olcak 😄
4
4eweRSro ⭐ 18y
#34
Bilgisayar oynuyor olacağım 😁
4
#35
Öğle yemeğinde olacağım .
A
Aleral ⭐ 18y
#36
ECSRO ya girmiş olacağım tabi heralde galiba sanırsam
4
4eweRSro ⭐ 18y
#37
Extraloob'da olacağım
R
Rhea ⭐ 19y
#38
herzamanki gibi burada olacağım
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#39
İftarı bekliyor olcam
C
Castiela ⭐ 18y
#40
1 saat sonra orucumu açıcam 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: