adamla knştuumda ilkten mısırlıyım dedi sonra arkadaşları sordurdum ve iki charımda oyundan ve ikisindede türk var
dostum buyuk gecmiş olsun o şerefsizler mısırlı galiba bu sabah academy numaralarına bakarken senın charınla adam academy acmıs we baslıgıda EGYTP idi :evil: