Icerige atla
Extraloob

T-bOt İle SilkmiNd??

· 4 Yanıt · 1.2K görüntüleme
B
byerdem OP ⭐ 19y
#1
SelamlarTbot İle Silkmindi calıstırmayı başaramadım hakkında bilgisi olan warmı?? Evil or Very Mad
4 Yanıt
B
BaTTeRST_ ⭐ 19y
#2
yeri burası deil zandımca tbot bölümünee açarsan orda çok çabuk cvp alırsın
TBOT
L
#3
çalışmaz.. popcorn
M
mumya307 ⭐ 19y
#4
çalışmaz çünkü tbotta server.exe ve tbot a tıklayarak ordan oyun başlatılıyo ama silkmind idrek olarak masa üstündeki launcher den başlıyo....

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: