SelamlarTbot İle Silkmindi calıstırmayı başaramadım hakkında bilgisi olan warmı?? Evil or Very Mad
T-bOt İle SilkmiNd??
· 4 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
yeri burası deil zandımca tbot bölümünee açarsan orda çok çabuk cvp alırsın
TBOT
TBOT
L
LorD_LeGoLaS
⭐ 19y
çalışmaz.. popcorn
çalışmaz çünkü tbotta server.exe ve tbot a tıklayarak ordan oyun başlatılıyo ama silkmind idrek olarak masa üstündeki launcher den başlıyo....
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap