tbot bnde çalışmıyo simgeye tıklıyorum hemen kapanıyo login demeye bile fırsat olmuyo sorun sadece bndemi yoksa herekste aynı hatamı var????????
T-Bot ÇalışıyoRmu!!!!!!
· 2 Yanıt · 953 görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
bendede yapıyordu ama düzeldi sana libary files programını tavsiye ederim ben onu yükleyyince düzeldi
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap