Icerige atla
Extraloob

T-Bot ÇalışıyoRmu!!!!!!

· 2 Yanıt · 953 görüntüleme
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#1
tbot bnde çalışmıyo simgeye tıklıyorum hemen kapanıyo login demeye bile fırsat olmuyo sorun sadece bndemi yoksa herekste aynı hatamı var????????
2 Yanıt
O
oOKingOo ⭐ 19y
#2
bendede yapıyordu ama düzeldi sana libary files programını tavsiye ederim ben onu yükleyyince düzeldi

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: