Icerige atla
Extraloob

T-bot a uygun multiclient

· 7 Replies · 1.3K views
O
odesca OP ⭐ 18y
#1
arkadaşlar düşürdüğüm itemleri satmak için bi stall char açıcamda t-botla beraber çalışabilen ve güvenilir bi multiclient önerebilirmisiniz?
7 Replies
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
İlk önce t-bot ile gireceksin charını açacaksın.
sonra viewtopic.php?f=53&t=47845 bununla girip stall charını açacaksın.

Lakin t-bot'taki charın dc yerse mecburen stall charınıda kapatıp tekrardan açmak zorunda kalırsın.

Virtual Pc'yi araştırırsan sanal windows yaratıp rahatça multicliente bile gerek duymadan 2.clienti açabilirsin ama bu konuda hiç bir bilgim yok 🙄
O
odesca OP ⭐ 18y
#3
peki ban risk i var mı illegal diye duymuşyum bu tarz loaderları
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
T-bottan daha düşük.
O
odesca OP ⭐ 18y
#5
peki çok saol

not: hack filanda yemeyiz dimi 😄
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#6
İlk önce t-bot ile gireceksin charını açacaksın.
sonra viewtopic.php?f=53&t=47845 bununla girip stall charını açacaksın.

Lakin t-bot'taki charın dc yerse mecburen stall charınıda kapatıp tekrardan açmak zorunda kalırsın.

Virtual Pc'yi araştırırsan sanal windows yaratıp rahatça multicliente bile gerek duymadan 2.clienti açabilirsin ama bu konuda hiç bir bilgim yok 🙄




Bende öqrenmiş oldum 😄 saol ❤️
B
bpolatli ⭐ 19y
#7
teşekkürler

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: