arkadaşlar düşürdüğüm itemleri satmak için bi stall char açıcamda t-botla beraber çalışabilen ve güvenilir bi multiclient önerebilirmisiniz?
T-bot a uygun multiclient
· 7 Replies · 1.3K views 0 reading
7 Replies
İlk önce t-bot ile gireceksin charını açacaksın.
sonra viewtopic.php?f=53&t=47845 bununla girip stall charını açacaksın.
Lakin t-bot'taki charın dc yerse mecburen stall charınıda kapatıp tekrardan açmak zorunda kalırsın.
Virtual Pc'yi araştırırsan sanal windows yaratıp rahatça multicliente bile gerek duymadan 2.clienti açabilirsin ama bu konuda hiç bir bilgim yok 🙄
sonra viewtopic.php?f=53&t=47845 bununla girip stall charını açacaksın.
Lakin t-bot'taki charın dc yerse mecburen stall charınıda kapatıp tekrardan açmak zorunda kalırsın.
Virtual Pc'yi araştırırsan sanal windows yaratıp rahatça multicliente bile gerek duymadan 2.clienti açabilirsin ama bu konuda hiç bir bilgim yok 🙄
peki ban risk i var mı illegal diye duymuşyum bu tarz loaderları
T-bottan daha düşük.
peki çok saol
not: hack filanda yemeyiz dimi 😄
not: hack filanda yemeyiz dimi 😄
_
_HaNNiBaL_
⭐ 19y
İlk önce t-bot ile gireceksin charını açacaksın.
sonra viewtopic.php?f=53&t=47845 bununla girip stall charını açacaksın.
Lakin t-bot'taki charın dc yerse mecburen stall charınıda kapatıp tekrardan açmak zorunda kalırsın.
Virtual Pc'yi araştırırsan sanal windows yaratıp rahatça multicliente bile gerek duymadan 2.clienti açabilirsin ama bu konuda hiç bir bilgim yok 🙄
Bende öqrenmiş oldum 😄 saol ❤️
teşekkürler
Log in to write a reply.
Log In