WarZ ın privatesi olan survivalz a başladım görüntüleri düşüğe getirdim ekran boyutunu 1440*900 yaptım oyuna girince donuyor (800*600 de sorun yok) ve bir kaç dk sonra oyundan atıyor. PC fena değil Resident evil 5 takılmadan rahat oynamıştım bu salakça oyun takılıyor.Bunu nasıl düzeltebilirim .
Yaralı style
Herakross