Bu Durumda Birazcık Yüzüm Kızarıyor.Tam Çaprazımızda Bi Market Ve Tam Karşımızda Bi Bakkal Var.Bizimkiler İle Birlikte Çıktığım Alış - Verişlerde Önce Ben Dönmek Zorunda Kalıyor Ve Karşımızdaki Bakkal Cins Cins Bakıyo Birazcık Yüzüm Kızarıyor
Siz Bu Konuda Rahatmısınız ? Süpermarket Alışverişi Dönüşünde Mahallenizdeki Bakkalın Önünden Rahat Geçebilirmisiniz ? Bakkal İle İtibarımız Birazda Olsa Sarsılıyo
Süpermarket dönüşü :) siz rahatmısınız?
· 14 Replies · 2.3K views 0 reading
14 Replies
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Liberty (^_^)
O
OneEyedJack
⭐ 19y
Bi kere bakkal ve market aynı şey değiller bunları karıştırmamak lazım.
Soruna gelirse hayatta yüzüm kızarmaz niye ki kızarsın ben hep ondan mı alış-veriş yapacağım. 😜
Soruna gelirse hayatta yüzüm kızarmaz niye ki kızarsın ben hep ondan mı alış-veriş yapacağım. 😜
vallaha muğittin abiden şaşmam 😁
ama arsıra bime de gidiyom bakkalın önünden geçince hiç şu güne kdr kendimi kötü hissetmedim adamla artık senli benli olduğumdan dolayı olabilir 😄
ama arsıra bime de gidiyom bakkalın önünden geçince hiç şu güne kdr kendimi kötü hissetmedim adamla artık senli benli olduğumdan dolayı olabilir 😄
vallaha muğittin abiden şaşmam 😁
ama arsıra bime de gidiyom bakkalın önünden geçince hiç şu güne kdr kendimi kötü hissetmedim adamla artık senli benli olduğumdan dolayı olabilir :D
-müğittin abi..
-hee
-kaç lvl oldun ?
-ya sorma cigerim ban yemiş char ya 😞
😁
vallaha muğittin abiden şaşmam 😁
ama arsıra bime de gidiyom bakkalın önünden geçince hiç şu güne kdr kendimi kötü hissetmedim adamla artık senli benli olduğumdan dolayı olabilir :D
-müğittin abi..
-hee
-kaç lvl oldun ?
-ya sorma cigerim ban yemiş char ya 😞
😁
zuhahahahahaahah 😆 😆 😆 😆 😁 😁 😁 😁
gece gece bni güldürdün yha allahda seni güldürsün 😁 😁 😁
Eskiden Ben Gelirken Annem Bakkalın Önunden Gecme Derdi 😆
T
TitusPullo
⭐ 19y
Spr Markette ki ürünler mahalle bakkalında olsun oradan alayım. Kısacası np utanmam.
istediğim yerden alırım
eski sokagimda utanirdim ama simdi cadde ustunde oturuyorum bakkal yok hehe utanacak bakkal yok! XD
süpermarket daha ucuz ucuza satsın niye utanem 😄
R
RoyalFlush
⭐ 19y
Ben utanırım.Elimde x marketinin torbası varken bakkala gitmem.Veya atıyorum y bakkalından kola almışsam ve o bakkalda benim sigaram yoksa,öbür bakkala elimde torbayla girmem.Eve dönüp bırakma daha sonra tekrar çıkma taraftarıyım.Ben dikkat ederim böyle şeylere,onlarında dikkat ettiğini düşünürüm.
Ben utanırım.Elimde x marketinin torbası varken bakkala gitmem.Veya atıyorum y bakkalından kola almışsam ve o bakkalda benim sigaram yoksa,öbür bakkala elimde torbayla girmem.Eve dönüp bırakma daha sonra tekrar çıkma taraftarıyım.Ben dikkat ederim böyle şeylere,onlarında dikkat ettiğini düşünürüm.
yok ya konu o değil bende x in poşetiyle y girmem konu x poşetleriyle y önünden geçmek
varoş bir halk olduğumuz için utanıyoruz ben halen utanıyorum atamıyorsun ki üzerinden bu şey gibi balık yogurt ile yenmez felsefesi gibi 15 yıl bana bu ezberletildi sonra birisi çıktı hayır kardeşim balık bayat değilse yenir dedi ben halen balık yayında cacık rakı yapamıyorum wtf.
daha da avrupalılaşmamız bakkalların kapatılması dileğiyle utançda kalsın artık 😜
daha da avrupalılaşmamız bakkalların kapatılması dileğiyle utançda kalsın artık 😜
Log in to write a reply.
Log In