Icerige atla
Extraloob

Super cup

· 3 Yanıt · 1.1K görüntüleme
P
Prada OP ⭐ 19y
#1
Avrupada kimsenin sallamadiği nedense ülkemizde alanın avrupanın en büyüğü sayıldığı kupa.. Buna göre Son Kupayı alan Zenit takımı avurpanın en büyüğümüdür tartışılır..
3 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
Şampiyonlar Ligi kupası harici hiçbir kupayı kaale almadığım için arada kalmış bir kupa bence.
T
Tarantella ⭐ 19y
#3
türkcell süper lig kupasından daha değerli olduğunu düşündüğüm kupa..

zamanında real madrid başkanının galatasaray sorumlusu ile konuşmalarında şu diyalog geçer.
-valla bizim çocuklar çok iyi top oynuyorlar ama tek isteğim alamadığımız tek kupa olan süper kupa'dır..onu da bana hediye etmelerini diliyorum.
bunu söyleyen realin zamane başkanıdır.

şimdi bi çözümleme yapacak olursak bunu alan avrupanın en büyüğüdür.(o sene için)
ama burdan saçma bir sonuç çıkarmak yanlış olur.
mesela pendik feneri yendi.fener interi yendi.o zaman pendik inter'den üstün mü ? diye bir soru yöneltebilir birileri bana.saçma sorudan kastım budur 😉

not : fenerlilerin küçük görüp de almaya kasmadıkları kupadır kendileri aynı zamanda 😁





tabi yerseniz efendim ^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: