Icerige atla
Extraloob

Sun +13 wep için nelerden vazgeçerdiniz..

· 15 Replies · 2.4K views
A
AcSK OP ⭐ 18y
#1
..
15 Replies
X
X-Hacker ⭐ 18y
#2
😎
Windy
Windy ⭐ 19y
#3
bir oyun için asla reel hayatımdaki değerlerimden vazgeçmem.örn:sevgilimden..


+13 silahı çeyizine saklayacak biri varmı acaba? 😄
C
carwen ⭐ 18y
#4
1 Lv'den beri sakladığım silahtan vazgeçerim lol nabayım onu.
Başka hiç bir şeyden vazgeçmezdim bir oyun için,hele hele gerçek hayatımdan tırnağımın ucu ile bile..
F
FreeDom ⭐ 18y
#5
1 Lv'den beri sakladığım silahtan vazgeçerim lol nabayım onu.
Başka hiç bir şeyden vazgeçmezdim bir oyun için,hele hele gerçek hayatımdan tırnağımın ucu ile bile..

+1 😗
A
AcSK OP ⭐ 18y
#6
bilmem.. öylesne açmıştım zaten bunu şıklarıda çok iyi değil.. sanırsam tek kendimden vazgeçerdim o şıkların içinden
F
F34RL3SS ⭐ 19y
#7
Reel hayattaki herhangi birinden yada birilerinden ve oyundaki arkadaşlarımın bana duydugu güven hariç hepsinden vazgeçebilirim 😊 (Diş konusunda da bi kıyaq geçsinler yau 😘 )
Edit: Oyundaki ünümden de vazgeçebilirim. Zaten 9dg +13 Bow um olsa zaten herkes beni tanır 😘
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#8
İlk Sox İtemden.16 Lv Bileklık Yani Neyime Yarar 😁
Q
Quincey ⭐ 18y
#9
H)En Yakın arkadaşınızda
I)Sevgilinizden
K)Yapmayı yada yemeyi en çok sevdiğiniz şeyden

bunlardan vazgeçmem gerisinden vazgeçerim 😗
.NET
.NET ⭐ 19y
#10
H)En Yakın arkadaşınızda
I)Sevgilinizden
K)Yapmayı yada yemeyi en çok sevdiğiniz şeyden

bunlardan vazgeçmem gerisinden vazgeçerim 😗

İşte budur. Benim diyeceğim her şey söylenmiş 😄
[F New]Solo Gitarist
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#11
Charımdan Tabi O Silahı Satıp Yeni bir çar yaparım Plvl le 😉
N
Nerissa ⭐ 18y
#12
Oyunda olan şeylerin genlede hepsinden vazgeçerim ^^
S
sayit ⭐ 19y
#13
azıda bi tane çürük dişim var feda olsun 😄
N
Nebula ⭐ 19y
#14
Sun weapon 76+13 diyorsun
Alın charımı yenisini kasarım hemen
F
Furina ⭐ 19y
#15
Guild 😊 Bir dolu guild var ortamı güzel olsun yeter bana

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: