Icerige atla
Extraloob

~|Şubat ● Ayın Üyesi Adaylarınız|~

· 73 Replies · 9.8K views · Page 3 / 4
Replies
Windy
Windy ⭐ 19y
#41
ChrsNYC 🍺
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#42
ChrsNYC 🍺


👍
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#43
Tüm herkese teşekkür ederim beni gösterdiğiniz için =)
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#44
Hep aday olupta direkten dönen bahtsız kral SeppuKu ^^
F
Furina ⭐ 19y
#45
SeppuKu bu seferde direkten dönecek gibi geliyor bana 😁
_
_MaGiCiNe_ ⭐ 18y
#46
secilecek kişiye şimdiden hayırlı olsun
E
El Verano ⭐ 18y
#47
Beni sev,beni seç. 😁
heueheuehe
S
Stephanos ⭐ 19y
#48
hardcore & _lastturk diyorum 😄 yada lastturk_ muydu xD
E
El Verano ⭐ 18y
#49
hardcore & _lastturk diyorum 😄 yada lastturk_ muydu xD

Bırak o em*esili...
Aşk adamı oldu,çıktı başımıza. 😁
i kiss a girl,forever ^^
P
Prada ⭐ 19y
#50
ChrsNYC 🍺


👍


👍
B
Black Rain ⭐ 19y
#51
ChrsNYC 🍺


👍


👍

👍
E
Exaa ⭐ 18y
#52
thermaltake armor kasam gelsin yarın koyarız 😊
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#53
link atarsan bizde bakarız kasaya kuzum ^^
S
Seppuku ⭐ 18y
#54
Hep aday olupta direkten dönen bahtsız kral SeppuKu ^^

Hep avutuyorum kendimi nedense hep bu hisse kapılıyorum. Diyorum tamam işte SERE de gitti kıl payı kaçırdık şimdi yeni adaylar cıkıyor. Ne diyor Recep Tayyip : '' Durmak yok yola devam '' bende diyorum ki pes etmek yok çabalamaya devam et. Valla nolcak bilmiyorum ben gönüllerin üyesiyim server maskotuyum o yeter bana. 😄

Ps= Oy verenlere teşekkürler. 😘 ❤️
T
#55
SePPuKu 😄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#56
Hep aday olupta direkten dönen bahtsız kral SeppuKu ^^

Hep avutuyorum kendimi nedense hep bu hisse kapılıyorum. Diyorum tamam işte SERE de gitti kıl payı kaçırdık şimdi yeni adaylar cıkıyor. Ne diyor Recep Tayyip : '' Durmak yok yola devam '' bende diyorum ki pes etmek yok çabalamaya devam et. Valla nolcak bilmiyorum ben gönüllerin üyesiyim server maskotuyum o yeter bana. 😄

Ps= Oy verenlere teşekkürler. 😘 ❤️


Maskotumuzsun Seppu.Seni Seviyoruz.
😁



ChrsNYC alıcak gibi bekliyorz ^^ :)



🤤
K
Kai ⭐ 18y
#57
Seppusuz bir forum düşünülemez xD
F
Furina ⭐ 19y
#58
ChrsNYC ve SePPuKu arasında geçiyor yarış 😁

P.S: Sepu bir sonraki ay oyum senin 😁
E
EmpaTi_ ⭐ 18y
#59
SePPuKu 😆
S
Seppuku ⭐ 18y
#60
ChrsNYC ve SePPuKu arasında geçiyor yarış 😁

P.S: Sepu bir sonraki ay oyum senin 😁

Bilmiyorum. hep böyle oluyor bakalım bu aydan sonra rakip kim olacak. SERE yi kıl payı kaybettim bu ay alırım dedim CrsNYC çıktı. Bu ay sonuda Beyaban cıkar. 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: