Icerige atla
Extraloob

Şuanda Ne Yapıyorsun XD

· 53 Yanıt · 5.2K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
Q
Quensis ⭐ 19y
#21
Yatarak buraya mesaj yazıyorum onun dışında konu hazırlıyorum.
U
UNR3AL ⭐ 19y
#22
şuan silkroad server dosyalarının ayarlarını cekiyorum...
C
CacaO ⭐ 18y
#23
sroda nıya general taxideim 😄
M
Mc Enjoy B OP ⭐ 19y
#24
Sremula hamachi server kurdum sadece 1 kişi girdi pc patladı 😞 şimdi başka türlü psro kuruyorum inş olr
I
ironEyE ⭐ 18y
#25
ironeye_TR avatar tthe last airbender oynuyomusun bendede türkçe oyunu var yalnz tek bi sorunum var oyunun görüntü ayarları nereden yapılıo 😞 ??

vallaha oynamıyom bi kere oynadım iğrençdinerden ayarlandığını bilmiyom bi kere ayarlamıştım hemde max ama yinede goruntude bi değişiklik yok çok kolay oyundu ztn 😄
4
4eweRSro ⭐ 18y
#26
Bilgisayar oynuyorum 😄
G
#27
soylemem ama ıpucu verım ayıp fılım ızlıyorum 😈 😈 😈 😈 🍿 🍿
I
ironEyE ⭐ 18y
#28
soylemem ama ıpucu verım ayıp fılım ızlıyorum 😈 😈 😈 😈 🍿 🍿

cakkaaaaal 😈 bnde lost seyrediyodum ara verdim
G
#29
soylemem ama ıpucu verım ayıp fılım ızlıyorum 😈 😈 😈 😈 🍿 🍿

cakkaaaaal 😈 bnde lost seyrediyodum ara verdim

😈 😈 😈 😈
T
TheOne ⭐ 19y
#30
konuyu gördüm daldım içeri müzik dinleyip mesaj yazıyorum
.NET
.NET ⭐ 19y
#31
Şu anda piliç avına çıkmaya hazırlanıyorum 😄
[F New]Solo Gitarist
I
ironEyE ⭐ 18y
#32
hakkaten jonhy den farkın kalmadı bnde şu sremu yu yapmaya çalışıyom 😄
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#33
Uykulu Bir Şekilde PC Başındayım 😆
I
ironEyE ⭐ 18y
#34
1 saat 7 dakika sonr dünki avatarın tekrarı var onu seyretmeye hazırlnıyom 😄
B
#35
Bilinçsizce forumu geziyorum ^^
T
TitusPullo ⭐ 19y
#36
Kendimi uykuya kurban vermeden son anlarımı forumda geçiriyorum.
B
bannedddd ⭐ 19y
#37
Buraya mesaj atıyorum. 😁
4
#38
bi yandan AS400 çalışıyorum bi yandan forumu takipteyim 😄
W
WesT ⭐ 18y
#39
Oyuna girmeği denerken exL da takılıyorum
G
#40
muzık dınlıyorum+slam okuyorum+forumda takılıyorum 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: