beyler ben version 1.33 den beri bıraktım oyunu tekrar başlıcam şuan oyun kaç versiyonunda açık
legend III oynuyomusunuz yoksa daha açılmadımı?
Şuan Legend III oynanıyomu? .Bi bakın
· 6 Yanıt · 920 görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
bugün gelicek saat 2 gibi açılcak henüz açılmadı bizde bekliyoruz
sen nerde indirdin legend III ü linkk ver bakeem 😄
O
Old School
⭐ 19y
sadece yükleyebiliyorsun daha açılmadı
bende indirdim legend III ü hatta kurdum fakat hala server is undergoing maintance. diyor galiba öğle 14:00-15:00 arası açılacak bu konuda yorumları bekliyorum..
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap