Icerige atla
Extraloob

Şuan Legend III oynanıyomu? .Bi bakın

· 6 Yanıt · 920 görüntüleme
L
Lagroad OP ⭐ 19y
#1
beyler ben version 1.33 den beri bıraktım oyunu tekrar başlıcam şuan oyun kaç versiyonunda açık

legend III oynuyomusunuz yoksa daha açılmadımı?
6 Yanıt
S
SweetBoy ⭐ 19y
#2
bugün gelicek saat 2 gibi açılcak henüz açılmadı bizde bekliyoruz
L
Lagroad OP ⭐ 19y
#3
sen nerde indirdin legend III ü linkk ver bakeem 😄
O
Old School ⭐ 19y
#4
sadece yükleyebiliyorsun daha açılmadı
D
d3n1z_44 ⭐ 18y
#5
bende indirdim legend III ü hatta kurdum fakat hala server is undergoing maintance. diyor galiba öğle 14:00-15:00 arası açılacak bu konuda yorumları bekliyorum..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: