evt hemde nasıl
Şuan Aşıkmısınız?
· 27 Yanıt · 3.6K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
B
BlackLighT
⭐ 19y
aşk gecici birşey :?! ben aşkı bir çiceğe benzetiyorum sulayınca büyüyen sulamayınca ölen .. burda su=sevgidir 😉
F
fdgdfgdfgdf
⭐ 19y
evet
aşığım ama o bir p.ç ile .
aşığım ama o bir p.ç ile .
aşk gecici birşey :?! ben aşkı bir çiceğe benzetiyorum sulayınca büyüyen sulamayınca ölen .. burda su=sevgidir ;)
doğru ?!!!!!!!
Aşk çift taraflı daha iyi ama ?!!!!!!...
Platonik başa bela.. bunu eski sevgilim soylemısti 😞
Evet.
R
RollsRoyce
⭐ 19y
Değilim gerek yok aşka
glaba 😲
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap