Icerige atla
Extraloob

Şu anda Dinlediğin Şarkının Bir Cümlesi :)

· 206 Yanıt · 24K görüntüleme · Sayfa 5 / 11
Yanıtlar
S
Streetwise OP ⭐ 19y
#81
unutursun diye cok korkuyorum...

Ferdi Tayfur.
A
Audrey ⭐ 19y
#82
Hoşuma gitmedi Hayata kattıkları bu sert aroma
(SaGoPaKaJMeR)

sago 4ever



I never used to be a troublemaker
Q
Quensis ⭐ 19y
#83
Hoşuma gitmedi Hayata kattıkları bu sert aroma
(SaGoPaKaJMeR)

sago 4ever



I never used to be a troublemaker


Bende şimdi onu dinliyordum. 🎭

Sometimes in life you feel the fight is over
O
os1 ⭐ 19y
#84
Dilinimi yuttun ulan dümbük !!
(Pit10-İstanbul)
M
Mumya ⭐ 19y
#85
Derste kopya çekerek alınan notla bir b.k olmaz.

Dessas-Sago
O
os1 ⭐ 19y
#86
G.tünü s.ker dikkat et Batı-Berlin Duymasın
P.rno Klibin Elimde Sözlerim Şantaj
(pit10--İstanbul)
A
Audrey ⭐ 19y
#87
Hoşuma gitmedi Hayata kattıkları bu sert aroma
(SaGoPaKaJMeR)

sago 4ever



I never used to be a troublemaker


Bende şimdi onu dinliyordum. 🎭

Sometimes in life you feel the fight is over


And it seems as though the writings on the wall, 😄 bitiyorm bu şarkıya yaaaaaa süper
A
Audrey ⭐ 19y
#88
G.tünü s.ker dikkat et Batı-Berlin Duymasın
P.rno Klibin Elimde Sözlerim Şantaj
(pit10--İstanbul)

bu ne be 😱 😱 😱 😱
Q
Quensis ⭐ 19y
#89
Superstar you finally made it 😄 Düet gibi oldu hee üstü üste 15. dinleyişim ezberliyor gibiyim. 😄
O
os1 ⭐ 19y
#90
G.tünü s.ker dikkat et Batı-Berlin Duymasın
P.rno Klibin Elimde Sözlerim Şantaj
(pit10--İstanbul)

bu ne be 😱 😱 😱 8O

pit10 nun şarkısı İstanbul 🤘 süper bişey
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#91
Tek Geçerim...

yıllar mı hızlandı yoksa?
ne çabuk geçiyor upuzun günler geceler
daha dün gibi derler ya hani
meğer herkes kurarmış böyle cümleler...

vakit geçmek bilmezdi oysa
hangi ara koptu yaprak yaprak takvimler?
akarken biriktir derler ya
kasam boş, kalbim kırık, elde yine hüzünler...

pişman çok pişmanım esasen
ama çok korkuyorum ya reddersen
gururdan mı nedendir artık
e sen gel kendini alt edersen

evimi ocağımı, yuvamın sıcağını
yarimin kucağını bıraktım
her günahın tadına, dünyanın batağına
batacağım kadar battım...

meğer herkes tanışıyormuş birgün
mutlaka gerçeğin ta kendisiyle
insan buna da alışıyormuş
insan dayanıyormuş bütün gücüyle

pişman çok pişmanım esasen
ama çok korkuyorum ya reddedersen
gururdan mı nedendir artık
sen gel kendini alt edersen

evimi ocağımı yuvamın sıcağını
yarimin kucağını bıraktım
her günahın tadına dünyanın batağına
batacağım kadar battım
Special thx to Flexi
M
Mumya ⭐ 19y
#92
Dil ateştir birqaz suyla söndürülmesi mümkündür...

Sago-Vesselam
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#93
Tarkan ➡️ Bir Oluruz Yolunda Haydi Bastır Gönuller Coşsun O Kupalar Sana Helal Gelde Buralar Bayram Olsun 😆
M
Mumya ⭐ 19y
#94
Bigün bi çıldınlık edip seni sevdiğimi söylesem alay edip güler misin yoksa sende sever misin?

CESARETİN VAR MI AŞKA
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#95
Altı üstü 5 metreydi dertlerinin birikimi 😄

Hayko cepkin - bertaraf et
Special thx to Flexi
M
Mumya ⭐ 19y
#96
Sil baştan sevmek gerek bazen. Herşeyi unutmak....

Şebnem Ferah--- Sil Baştan
F
fatihy93 ⭐ 18y
#97
Söz ehline itaat et, benim sözüm cevher,
Kalemim olgunluk tahsilinde yalanına var reddim.
İki tanık var; biri dilim bir kalemim,
Olanı biteni sindirdim, yeter bana kendi derdim.

Sagopa Kajmer - İki Tanık!
J
Jigsaw ⭐ 19y
#98
Everytime I see you falling, I get down on my Knees and pray.
F
fatihy93 ⭐ 18y
#99
hmm güzel 😄 bunun ürkçesi yokmu xD
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#100
bir kulaç daha atsam karadayım üzerimde pantolonum + ayakkabılarım

hacım dinledigin sarkı yenimi cıktı 😁



yooo sago'Nun sarkısı

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: