şu anda çalışan multiclient varmı botsuz açcam ikisini de hmm hmm Acill
şu anda çalışan MuLTiclient
· 13 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
13 Yanıt
_
___PaRDuS___
⭐ 19y
Arama butonunu kullanalım Neutral
güzel bir soru tbk extraokk
evet ilgili kişlerden cevap bekleniyor Wink
evet ilgili kişlerden cevap bekleniyor Wink
_
___PaRDuS___
⭐ 19y
global mod barı sen yapma 2 char acma bolumdekı sabıt topıclere bakabılırsınız popcorn
burdan bak viewtopic.php?f=53&t=22193
+1905 tam bende yoLLuyodum Linki Cool
hmm extraokk
liblibi bana yardım et ya su beleş silk ile ilgili geçerlilik tarihleri lazım bana öm den atarsan süper olur
bunda yapmam gereken tek şey indirip silkroad klasörüne atmak dimi
[...]
iyi hoşta bunlar çalışmıyorki,
bunda yapmam gereken tek şey indirip silkroad klasörüne atmak dimi
anLatimi oku!
bunda yapmam gereken tek şey indirip silkroad klasörüne atmak dimi
clienti silkroad dosyasına at multitup calıstır bu kadar
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap