Çara İsrobotla girmeye üşeniyorum...
Şu An Neye Üşeniyosun (:
· 220 Replies · 13K views 0 reading · Page 6 / 11
Replies
Kalkmaya...
yazmaya 😄
Tuvalete gitmeye ...
taaaaa mutfağa gidip bi bardak su alıp gelmeye...
üstüme T-shirt giymeye 1 haftadır çıplak yaşıyorum malum Antalya burası 😄
Eve gitmeye...
Oyuna girmeye...
Üstümü giyinmeye.
S
Still Life
⭐ 17y
yazmaya :D
😴
Kahvaltı yapmaya.
bu postu yazmaya 😄
Ayağa kalkmaya üşeniyom 😆
iş aramaya
Kalkıp su içmeye ^^
gidip içerideki bilgisayara lost dvd'sini takıp gelip bu bilgisayardan izlemeye
yerimden kalkmaya...
Çay koyup içmeye 😄
yazı yazmaya 😗 😗 😗
Log in to write a reply.
Log In