Icerige atla
Extraloob

Şu An Neye Üşeniyosun (:

· 220 Yanıt · 13K görüntüleme · Sayfa 2 / 11
Yanıtlar
Q
Quincey ⭐ 18y
#21
dershaneye gitmeye
J
jacksparow ⭐ 19y
#22
Okula ve Berbere gitmeye Evil or Very Mad Evil or Very Mad
R
Redefine ⭐ 19y
#23
Ders Çalışmaya 😄
L
Leet1 ⭐ 19y
#24
Boşalan Bardaga Kolayı doldurmaya 😜
T
#25
Boşalan Bardaga Kolayı doldurmaya 😜

auauhahahahaa ya bunada +1907 yazacam aklıma gelmezdi ama aynen oyle bide ta mutfaga gidip tost yapmaya üşeniyom yapabilecek var mı 😁 ?!!!!!!.....
X
Xanthos ⭐ 19y
#26
dişlerimi fırçalayıp yatmaya üşeniyorum. (insan yatmaya üşenir mi yaw) 😁
T
#27
dişlerimi fırçalayıp yatmaya üşeniyorum. (insan yatmaya üşenir mi yaw) 😁

cvp yazacam ama mouseyi tıklamaya üşeniyom 😜 😜 😜
adem ne biçim adamısın harbiden insan yatmaya üşenirmi bak bana saat oğlen 1 ama ben gene yatcam 😁 😁
O
os1 ⭐ 19y
#28
helaya gitmeye üşeniyorum zaten kolumu alçıya aldılar 😈 😁
A
addIcFb ⭐ 19y
#29
kasmaya :evil:
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#30
tarih sınavına calısmaya içimden bir his calıs dıyor digeri kopya cekersin calısma dıyor 😁
A
AmiP ⭐ 19y
#31
bu konuya cevap yazmaya 😁
H
Heisenberg ⭐ 19y
#32
😁 😁 Ay koptum yorumları okurken ya ne üşengeçmişiz meğer 😄 Hmm...Bende ders çalışmaya üşeniyorum 😈
S
#33
oyuna girmeye çok ama çok üşeniooom 😞 😄
T
TitusPullo ⭐ 19y
#34
Bira Stockum bitmiş. Gidip almam gerekiyor. Acayip üşeniyorum.
Ha birde... Yeni Manita yapmaya üşeniyorum. Ama boş boşda sıkılıyorum (^.^)
A
Aleral ⭐ 18y
#35
cuma günkü mat sınavından 1 alcağımı biliyoru mama kim çalışcak demi 😈
Q
Quensis ⭐ 19y
#36
Bu mesajı yazmaya. 😁 😁
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#37
msn e laf yetiştirmeye xD
G
gncosmnli ⭐ 18y
#38
Bilgisayarın E sürücüsünde filmler var onları açıp izlemeye üşeniyorum. En son Ripley'in Cinayetlerini izliyordum yarım kaldı ona devam etmeye üşeniyorum. :?!
A
Aleral ⭐ 18y
#39
kolam bitti kim gidip dolduracak şimdi 😁
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#40
sroyu bıraktım yediden char açıp kasmaya...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: