dershaneye gitmeye
Şu An Neye Üşeniyosun (:
· 220 Yanıt · 13K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 11
Yanıtlar
J
jacksparow
⭐ 19y
Okula ve Berbere gitmeye Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Ders Çalışmaya 😄
Boşalan Bardaga Kolayı doldurmaya 😜
T
The_DifferenT
⭐ 19y
Boşalan Bardaga Kolayı doldurmaya 😜
auauhahahahaa ya bunada +1907 yazacam aklıma gelmezdi ama aynen oyle bide ta mutfaga gidip tost yapmaya üşeniyom yapabilecek var mı 😁 ?!!!!!!.....
dişlerimi fırçalayıp yatmaya üşeniyorum. (insan yatmaya üşenir mi yaw) 😁
T
The_DifferenT
⭐ 19y
dişlerimi fırçalayıp yatmaya üşeniyorum. (insan yatmaya üşenir mi yaw) 😁
cvp yazacam ama mouseyi tıklamaya üşeniyom 😜 😜 😜
adem ne biçim adamısın harbiden insan yatmaya üşenirmi bak bana saat oğlen 1 ama ben gene yatcam 😁 😁
helaya gitmeye üşeniyorum zaten kolumu alçıya aldılar 😈 😁
kasmaya :evil:
R
RollsRoyce
⭐ 19y
tarih sınavına calısmaya içimden bir his calıs dıyor digeri kopya cekersin calısma dıyor 😁
bu konuya cevap yazmaya 😁
H
Heisenberg
⭐ 19y
😁 😁 Ay koptum yorumları okurken ya ne üşengeçmişiz meğer 😄 Hmm...Bende ders çalışmaya üşeniyorum 😈
S
StickControl
⭐ 19y
oyuna girmeye çok ama çok üşeniooom 😞 😄
T
TitusPullo
⭐ 19y
Bira Stockum bitmiş. Gidip almam gerekiyor. Acayip üşeniyorum.
Ha birde... Yeni Manita yapmaya üşeniyorum. Ama boş boşda sıkılıyorum (^.^)
Ha birde... Yeni Manita yapmaya üşeniyorum. Ama boş boşda sıkılıyorum (^.^)
cuma günkü mat sınavından 1 alcağımı biliyoru mama kim çalışcak demi 😈
Bu mesajı yazmaya. 😁 😁
msn e laf yetiştirmeye xD
Bilgisayarın E sürücüsünde filmler var onları açıp izlemeye üşeniyorum. En son Ripley'in Cinayetlerini izliyordum yarım kaldı ona devam etmeye üşeniyorum. :?!
kolam bitti kim gidip dolduracak şimdi 😁
sroyu bıraktım yediden char açıp kasmaya...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap