Icerige atla
Extraloob

---Şu an Ne Düşünüyorsun---

· 24 Yanıt · 2.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
T
texas851 ⭐ 18y
#21
gargamel dedin şirinler geldi aklıma onları düşünüyom :D

😄
R
Rhea ⭐ 19y
#22
TTNETte bir sorun var acaba etmediğim küfür kaldımı diye düşünüyom
H
#23
Sro`ya girse diye düşünom 😄
R
Rhea ⭐ 19y
#24
sroyu bırakmakla iyi etmişmiyim diye düşünüyorum

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: