Icerige atla
Extraloob

str -int takılarmı ? kedndi lw in takılarmı?

· 8 Replies · 1.4K views
S
SweetBoy OP ⭐ 19y
#1
bendeki takılar 25 lw ile 35 lw arası ama hepsi str-int takı.bense 54 lw im .sizce kendi lwimdeki takılarımı kullanıyım yoksa bu int-str takılarımı kullanıyım detective
8 Replies
S
sw1ss ⭐ 19y
#2
str-int balance-attack verir
Kendi lwlinde takı gelen damage i azaltır

Kendi lwlinle takı lwlin arasında fazla fark bırakma derim
S
SweetBoy OP ⭐ 19y
#3
saol anladım
E
Excrea ⭐ 19y
#4
soruyu sordugun bolum pek olmamis gibi Very Happy geyik bolumu burasi
her neyse blue olanlari tercih et derim takılar %1 %2 etkiler yedigin damageyi ama str we int den zaten defans + hp gelir nerdeyse hic fark olmaz yani ama attackina etkileri coktur. olabildigince yuksek lvl bol blueli itemler takman daha iyi olr Wink
S
SHaDo0W ⭐ 19y
#5
yeri değil
J
Jigsaw ⭐ 19y
#6
Taşıyalım o zaman.. Wink
TheMyth_
TheMyth_ ⭐ 19y
#7
Aramıza hoş geldin salih Wink
S
SweetBoy OP ⭐ 19y
#8
hoş bulduk ahmet extraokk

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: