Icerige atla
Extraloob

Statue Of Just. Vs Merc

· 14 Yanıt · 2.0K görüntüleme
L
Lordzek OP ⭐ 16y
#1
Server'da Merc diye bi adam Statue of Justice a girdi paso block verdi ve Just. 11 k vurdu adam 5-6 darbeden sonra çıktı dc olmadan 😆



Akedeşimize tebrikler 😁
14 Yanıt
_
_UzZy_ ⭐ 18y
#2
Hmm , ara sıra poseidonda da görüyorum böyle adamları. Araya giriyor sonra çıkıyor. 😄
Acaba bunları 100+ kişi ayna anda dalarak öldürebilir mi? Çok merak ediyorum.
K
KimYooShin ⭐ 15y
#3
daha iyilerinide gördüm adam 2k damage yemişti bu mobdan 😄
L
Lordzek OP ⭐ 16y
#4
Hmm , ara sıra poseidonda da görüyorum böyle adamları. Araya giriyor sonra çıkıyor. 😄
Acaba bunları 100+ kişi ayna anda dalarak öldürebilir mi? Çok merak ediyorum.

hayır^^
L
Lordzek OP ⭐ 16y
#5
daha iyilerinide gördüm adam 2k damage yemişti bu mobdan :D

ss alaydın 😆
H
hanry006 ⭐ 16y
#6
Hmm , ara sıra poseidonda da görüyorum böyle adamları. Araya giriyor sonra çıkıyor. 😄
Acaba bunları 100+ kişi ayna anda dalarak öldürebilir mi? Çok merak ediyorum.



alakası yok 😜 Fıravun set li Arkadasımı WArıor buff + Bless le [PS:Kendısı Clerıc Rod aldı boylece Clerıc ın Pasif defanslarıda etkıledi] Bless Bitene kadar 7-8 gıbı Bi Damage le kaldı. Sanırım DC yı moba oldugunde verıyor.Olmedıgınde DC yok ama emın degılım.

PS2:Onun yedıgı Damage ı aynı anda bende yedıgımden yatıyordum 😆
L
Lordzek OP ⭐ 16y
#7
Hmm , ara sıra poseidonda da görüyorum böyle adamları. Araya giriyor sonra çıkıyor. 😄
Acaba bunları 100+ kişi ayna anda dalarak öldürebilir mi? Çok merak ediyorum.



alakası yok 😜 Fıravun set li Arkadasımı WArıor buff + Bless le [PS:Kendısı Clerıc Rod aldı boylece Clerıc ın Pasif defanslarıda etkıledi] Bless Bitene kadar 7-8 gıbı Bi Damage le kaldı. Sanırım DC yı moba oldugunde verıyor.Olmedıgınde DC yok ama emın degılım.

PS2:Onun yedıgı Damage ı aynı anda bende yedıgımden yatıyordum 😆


Ps1 nerde kanka 😆
H
hanry006 ⭐ 16y
#8
Hmm , ara sıra poseidonda da görüyorum böyle adamları. Araya giriyor sonra çıkıyor. 😄
Acaba bunları 100+ kişi ayna anda dalarak öldürebilir mi? Çok merak ediyorum.



alakası yok 😜 Fıravun set li Arkadasımı WArıor buff + Bless le [PS:Kendısı Clerıc Rod aldı boylece Clerıc ın Pasif defanslarıda etkıledi] Bless Bitene kadar 7-8 gıbı Bi Damage le kaldı. Sanırım DC yı moba oldugunde verıyor.Olmedıgınde DC yok ama emın degılım.

PS2:Onun yedıgı Damage ı aynı anda bende yedıgımden yatıyordum 😆


Ps1 nerde panpa 😆



Kalbımızde
👴
Y
Yabuzaa ⭐ 16y
#9
Millet artık dalga geçer oldu 😊
B
ByAti ⭐ 16y
#10
Millet büyüdü makara:
L
Lordzek OP ⭐ 16y
#11
😆
X
xcorelli ⭐ 18y
#12
Hmm , ara sıra poseidonda da görüyorum böyle adamları. Araya giriyor sonra çıkıyor. 😄
Acaba bunları 100+ kişi ayna anda dalarak öldürebilir mi? Çok merak ediyorum.



alakası yok 😜 Fıravun set li Arkadasımı WArıor buff + Bless le [PS:Kendısı Clerıc Rod aldı boylece Clerıc ın Pasif defanslarıda etkıledi] Bless Bitene kadar 7-8 gıbı Bi Damage le kaldı. Sanırım DC yı moba oldugunde verıyor.Olmedıgınde DC yok ama emın degılım.

PS2:Onun yedıgı Damage ı aynı anda bende yedıgımden yatıyordum 😆


Ps1 nerde panpa 😆

inci sözlük terimleri yasak!(mış) 👴
L
Lordzek OP ⭐ 16y
#13
Edit Done.( Kanka diye çevirdim ^^ )
X
xcorelli ⭐ 18y
#14
Edit Done.( Kanka diye çevirdim ^^ )

🤝

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: