Server'da Merc diye bi adam Statue of Justice a girdi paso block verdi ve Just. 11 k vurdu adam 5-6 darbeden sonra çıktı dc olmadan 😆

Akedeşimize tebrikler 😁

Akedeşimize tebrikler 😁

Hmm , ara sıra poseidonda da görüyorum böyle adamları. Araya giriyor sonra çıkıyor. 😄
Acaba bunları 100+ kişi ayna anda dalarak öldürebilir mi? Çok merak ediyorum.
daha iyilerinide gördüm adam 2k damage yemişti bu mobdan :D
Hmm , ara sıra poseidonda da görüyorum böyle adamları. Araya giriyor sonra çıkıyor. 😄
Acaba bunları 100+ kişi ayna anda dalarak öldürebilir mi? Çok merak ediyorum.
Hmm , ara sıra poseidonda da görüyorum böyle adamları. Araya giriyor sonra çıkıyor. 😄
Acaba bunları 100+ kişi ayna anda dalarak öldürebilir mi? Çok merak ediyorum.
alakası yok 😜 Fıravun set li Arkadasımı WArıor buff + Bless le [PS:Kendısı Clerıc Rod aldı boylece Clerıc ın Pasif defanslarıda etkıledi] Bless Bitene kadar 7-8 gıbı Bi Damage le kaldı. Sanırım DC yı moba oldugunde verıyor.Olmedıgınde DC yok ama emın degılım.
PS2:Onun yedıgı Damage ı aynı anda bende yedıgımden yatıyordum 😆
Hmm , ara sıra poseidonda da görüyorum böyle adamları. Araya giriyor sonra çıkıyor. 😄
Acaba bunları 100+ kişi ayna anda dalarak öldürebilir mi? Çok merak ediyorum.
alakası yok 😜 Fıravun set li Arkadasımı WArıor buff + Bless le [PS:Kendısı Clerıc Rod aldı boylece Clerıc ın Pasif defanslarıda etkıledi] Bless Bitene kadar 7-8 gıbı Bi Damage le kaldı. Sanırım DC yı moba oldugunde verıyor.Olmedıgınde DC yok ama emın degılım.
PS2:Onun yedıgı Damage ı aynı anda bende yedıgımden yatıyordum 😆
Ps1 nerde panpa 😆
Hmm , ara sıra poseidonda da görüyorum böyle adamları. Araya giriyor sonra çıkıyor. 😄
Acaba bunları 100+ kişi ayna anda dalarak öldürebilir mi? Çok merak ediyorum.
alakası yok 😜 Fıravun set li Arkadasımı WArıor buff + Bless le [PS:Kendısı Clerıc Rod aldı boylece Clerıc ın Pasif defanslarıda etkıledi] Bless Bitene kadar 7-8 gıbı Bi Damage le kaldı. Sanırım DC yı moba oldugunde verıyor.Olmedıgınde DC yok ama emın degılım.
PS2:Onun yedıgı Damage ı aynı anda bende yedıgımden yatıyordum 😆
Ps1 nerde panpa 😆
Edit Done.( Kanka diye çevirdim ^^ )
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap