Icerige atla
Extraloob

Ssrobot yardıM--->><<

· 4 Replies · 1.1K views
W
WnF OP ⭐ 18y
#1
Ben Auto Training e basmadan buffları basmasını istiyorum bunun icin nereye tıklamam lazım...
4 Replies
W
WnF OP ⭐ 18y
#2
hmm bu ozelligi saglamak icin keyhelper kullanmam gerekiyor...
F
fox89hakan ⭐ 19y
#3
buf sılklerının ustunde bır tık var onuısaretle ekledın bufları cekecektır
R
#4
o buff skillerinin üzerindeki kutucuk onunla alakalı değil. onu işaretlediğin zaman canavara dalarken de buff basar. işaretlemezsen canavarı hallettikten sonra basar. tavsiyem onu açmayın.

ayrıca isrobot'un auto yapmadan buff basma özelliği yok. hem neden böyle birşey yapmak istiyorsun onuda anlamadım?? Confused

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: