Ben Auto Training e basmadan buffları basmasını istiyorum bunun icin nereye tıklamam lazım...
Ssrobot yardıM--->><<
· 4 Replies · 1.1K views 0 reading
4 Replies
hmm bu ozelligi saglamak icin keyhelper kullanmam gerekiyor...
F
fox89hakan
⭐ 19y
buf sılklerının ustunde bır tık var onuısaretle ekledın bufları cekecektır
R
Roland Deschain
⭐ 19y
o buff skillerinin üzerindeki kutucuk onunla alakalı değil. onu işaretlediğin zaman canavara dalarken de buff basar. işaretlemezsen canavarı hallettikten sonra basar. tavsiyem onu açmayın.
ayrıca isrobot'un auto yapmadan buff basma özelliği yok. hem neden böyle birşey yapmak istiyorsun onuda anlamadım?? Confused
ayrıca isrobot'un auto yapmadan buff basma özelliği yok. hem neden böyle birşey yapmak istiyorsun onuda anlamadım?? Confused
Log in to write a reply.
Log In