Char Name : BowOfApollo
Level: 71
Build: Full Str - XBoW
Pet Name: No Name
Guild : YOK
Yukardaki Şey Sro_Loader52 ' nin imzası Sro_Loader52 benim hesabım fakat çalındı çalınmasın sebebi büyük ihtimalle yarışmayı kazanmasıydı ve şifresi rahat bulunacak bir şeydi ve birisi buldu ve çaldı ve ben bunu admine anlattım ama inanmadı bende inanmazdım işte buda benim kanıtım inşallah inanirsiniz..
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
HALA inanmıyorsanız şu topicte : viewtopic.php?f=202&t=86729
bi çar sattım çarı alan (_MrKorN_) 'na sorun benim e-mail adresim mailto:[email protected]
Lütfen artık inanınn..
Sro_Loader52 çaldırlar..
· 19 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
19 Yanıt
omg o.O
Ne demek oluyor anlayamadım İnandınız mı yoksa hala küşkülü musunuz
Söyleyin çarla ilgili istediniz fotoyu koyim
Eleman doğru söylüyor heralde 😊 bot için exl hesabıdamı soyuyorlar 😄
Eleman doğru söylüyor heralde 😊 bot için exl hesabıdamı soyuyorlar :D
300 silk 50 m gold 1 tbot
100-120 milyon ediyor bu para için millet adam öldürüyor 😉
😆 😆 Doğru ama ben öldürmemde hakkımı arıyorum ben Sro_Loader52 im bana inanıyor musunuz??
Okan abi galiba hala inanmadınız Daha ne yapabilriim ki ben elimden geleni yaptım.. 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞
up
Hadi okan abi bişilerde inandın mı inanmadın mı artık sabırla bekliorum ama hala cevap vermiorsun..
UP
UP
up
Up bhadi abiler ya ne yapacam ben çaldırlar işte hediyemi başkaları alcak buna göz yumamam lütfen yardım..
Okan Abi Lütfen Bi Cevap ver bana da daha uğraşmım...... bu mesajı okuyorsan lütfen yaz...
uıp
uplamana gerek yok zaten görünce yazarlar.
UP
UP
Lütfen gereksiz 'Up'lamalarına son ver...
omg o.O bu nedek oluyor??
UP
UP
Abiler Okan abini çok işi var büyük ihtimalle bana bu konuda başka kim yardım edebilir..??
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap