Icerige atla
Extraloob

||| Sro Toolbox New Program |||

· 36 Replies · 4.6K views · Page 2 / 2
Replies
M
MaviTutku ⭐ 19y
#21
(c8) hatası neden veriyo?
P
Purebred ⭐ 19y
#22
Benim pc gibi RAMi kasanlar için 4/4lük bir program.çok teşekkürler extraokk
M
Morwena OP ⭐ 19y
#23
Np çok güzel bir programdır şuan bile onu kullanıyorum ...
Remi yormaz Pcyi kastırmaz .
K
K_751 ⭐ 19y
#24
c8 hatası ne iş?
M
Morwena OP ⭐ 19y
#25
vermiyor öyle bir hata senden kaynaklanıyordur ...
Şuan ben kullanıyorum Wink
İstersen ss at bir bakayım .
K
K_751 ⭐ 19y
#26
olurmu neden kaynaklansın bak herkez yazmıs c8 die hiç bir sorun yok loobbackden olabilirmi
D
DoNJuaN ⭐ 19y
#27
Normal bir pc de CPU % kaçlarda olmalıdır peki Question
D
Difficult ⭐ 19y
#28
normal bir cpu 10 un üstünde olmaması gerekir bence !!
L
Lloody ⭐ 19y
#29
Gzl program saol
M
Morwena OP ⭐ 19y
#30
Hyr bu Cpu Pc ye göre değişdir Mesela ben 2 char açıyorum msn açık site açık Cpu 8 oLuyor en fazLa Wink
B
BeBeT0 ⭐ 19y
#31

Hyr bu Cpu Pc ye göre değişdir Mesela ben 2 char açıyorum msn açık site açık Cpu 8 oLuyor en fazLa Wink


bende cpu msn +winap+media player+int explorer acık ama cpu 12 yi geçmiyor sabit hep 12 ama programı acınca dll hatası veriyor yani bir dll si eksikmiş acaba o dll biri bulabilirmi
M
Morwena OP ⭐ 19y
#32
hep öyLe hata veriyor ama zararsız Cool
B
BeBeT0 ⭐ 19y
#33

hep öyLe hata veriyor ama zararsız Cool


zararsızde resim ve video çekme özeligi aktif olmuyor keske aktif olsa
M
Morwena OP ⭐ 19y
#34
Fraps programınLa haLLedersin onuda capito Razz
B
BeBeT0 ⭐ 19y
#35

Fraps programınLa haLLedersin onuda capito Razz


Twisted Evil Laughing extrabeer hmm
T
TascH ⭐ 19y
#36
Ellerine sağlık emeğine saygı...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: