(c8) hatası neden veriyo?
||| Sro Toolbox New Program |||
· 36 Replies · 4.6K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Benim pc gibi RAMi kasanlar için 4/4lük bir program.çok teşekkürler extraokk
Np çok güzel bir programdır şuan bile onu kullanıyorum ...
Remi yormaz Pcyi kastırmaz .
Remi yormaz Pcyi kastırmaz .
c8 hatası ne iş?
vermiyor öyle bir hata senden kaynaklanıyordur ...
Şuan ben kullanıyorum Wink
İstersen ss at bir bakayım .
Şuan ben kullanıyorum Wink
İstersen ss at bir bakayım .
olurmu neden kaynaklansın bak herkez yazmıs c8 die hiç bir sorun yok loobbackden olabilirmi
Normal bir pc de CPU % kaçlarda olmalıdır peki Question
normal bir cpu 10 un üstünde olmaması gerekir bence !!
Gzl program saol
Hyr bu Cpu Pc ye göre değişdir Mesela ben 2 char açıyorum msn açık site açık Cpu 8 oLuyor en fazLa Wink
Hyr bu Cpu Pc ye göre değişdir Mesela ben 2 char açıyorum msn açık site açık Cpu 8 oLuyor en fazLa Wink
bende cpu msn +winap+media player+int explorer acık ama cpu 12 yi geçmiyor sabit hep 12 ama programı acınca dll hatası veriyor yani bir dll si eksikmiş acaba o dll biri bulabilirmi
hep öyLe hata veriyor ama zararsız Cool
hep öyLe hata veriyor ama zararsız Cool
zararsızde resim ve video çekme özeligi aktif olmuyor keske aktif olsa
Fraps programınLa haLLedersin onuda capito Razz
Fraps programınLa haLLedersin onuda capito Razz
Twisted Evil Laughing extrabeer hmm
Ellerine sağlık emeğine saygı...
Log in to write a reply.
Log InBenzer Konular
Empire-Sro-Pve-D11-Cap 110-Silk/Hour- New Events-Jop Based-New Topic EKOL SRO New Private Server 120 cap Arabia New Skills :)Comı Lottery Sro II [D11] [Free] silk, New Features,[New Systems] Empire-Sro-Pve-D11-Cap 110-Silk/H- New Events-Jop Based-New Topic Alone Sro 90 CAP #EU-CHİN# New Pets # New Avatars