Icerige atla
Extraloob

sro oynamadığınız zaman hissettikleriniz!!

· 6 Yanıt · 888 görüntüleme
R
Relax OP ⭐ 17y
#1
Silkroad oynamayınca neler hissedersiniz?
Ben bilgisayardan zevk almam çok sıkılırım 😊
müziği bile bi hoş ediyo 😊
6 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
bende sıkılırım.
J
Josephine ⭐ 17y
#3
Mutlu.
S
sezzerx ⭐ 19y
#4
Umutluyumdur çünkü girmeye çalışıyorumdur hep x)
L
#5
Umutluyumdur çünkü girmeye çalışıyorumdur hep x)

zuhahahaha 😄
J
#6
oynamadığım zamanlar çok kafama takmam alıştık çünki oyuna ilk çıktığından beri hep pilav 😊 fifa2010 lige devam ederim .

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: