Silkroad oynamayınca neler hissedersiniz?
Ben bilgisayardan zevk almam çok sıkılırım 😊
müziği bile bi hoş ediyo 😊
sro oynamadığınız zaman hissettikleriniz!!
· 6 Yanıt · 888 görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
bende sıkılırım.
Mutlu.
Umutluyumdur çünkü girmeye çalışıyorumdur hep x)
L
LoveForLife
⭐ 18y
Umutluyumdur çünkü girmeye çalışıyorumdur hep x)
zuhahahaha 😄
J
JustIceStorm
⭐ 16y
oynamadığım zamanlar çok kafama takmam alıştık çünki oyuna ilk çıktığından beri hep pilav 😊 fifa2010 lige devam ederim .
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap