Icerige atla
Extraloob

Sro Mu? ,,, EXL Mu?

· 30 Replies · 3.3K views · Page 2 / 2
Replies
B
Black Rain ⭐ 19y
#21
Bakın Cidden gerçek söylüyorum kaçgündür sro a girmiyorum çunkü canım girmek istemiyor ExL da gezinmek herşeyden eğlenceli sro yu unutturduğu gibi sronun önune geçti eskiden sro oynamak için pcnin başına geçmeye sabırsızlanırdım şimdi iste ExL e girmek için sabırsızlanıyorum 😊
Dediklerim tamamen dorudur günler oluyorr sroya girmeyeli BURDAKİ AİLE ORTAMI BİR BAŞKA YAHU
T
TitusPullo ⭐ 19y
#22
ikiside işime yaramaz şu vakit. 😁
B
#23
Extraloobda Glob/ Srodan bişe istemiyom 😎
O
O.o ⭐ 18y
#24
exl olmazsa olur ama suan için sro olmazsa olmaz benim için cok onemli insanlarla sadece oradan kontak kurabiliyom 90 lvl in onemi yok 1 lvl de olsa suan sro
Q
Quensis ⭐ 19y
#25
Extraloobda Glob/ Srodan bişe istemiyom 8)


Aynısının Mod Olanı geçerli benim için. 😁
A
Avenger ⭐ 18y
#26
sroda 90 exl de memberlikte yeter 😁
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#27
sroda 90 exl de memberlikte yeter 😁

😁 😁
S
#28
Sro yu bıraktım exl ye takılıyorum
.NET
.NET ⭐ 19y
#29
Extraloob' Ta Mod. Olayım bana 54 lv. charım da yeter xD
[F New]Solo Gitarist
W
WesT ⭐ 18y
#30
Açık konuşalım tabiiii kide SRO amaa ExL yeri farklı

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: