sizxce silkroadda hanq imeslek daha iyi hanqisi daha iyi zevk verir .
SRo MEslekler
· 10 Yanıt · 2.4K görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
thief ?!!!!!!!
birader thieflık zevklı,hunter daha iyi ben hangisi işaretliyim xD thief dedim zevklıya ondan 😈
thief 4ever... xD 😈
I
IorıYAGAMI
⭐ 19y
tief ama trederlerde öyle hergün 5star mal taşımıyor alıyorlar 1yıldız mal dal dala bilirsen önceden güzeldi sana çıkan tiefleri 1yıldıza takdırıyordun. kesiyolardı onu alıyordun mallarını.
I
IorıYAGAMI
⭐ 19y
Thief Kıyafet 10 numara. :?!!
TRADER
H
Heisenberg
⭐ 19y
Thief ?!!!!!!.
TRADER
+1
Zaten bir serverda nekadar çok tief var okadar çok turk vardır 😄 😜 😈
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap